Klacht leren zetels

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Ik heb nog geen telefoon gedaan naar lexus maar het is toch niet normaal dat het leer al versleten is na 2 jaar. Gebruiken ze geen echt leer of hoe moet ik dit zien




De auto wordt dagelijks gebruikt maar schuurpapier zit niet op mijn broek en ik vet ze nog regelmatig in.
Wat is jullie gedacht?
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Lexus heeft vandaag gebeld voor een afspraak, kreeg ook een vervangwagen omdat ze er toch wel een ganse dag aan wilde werken. Heb geen problemen met een handgeschakelde dus wie weet wat ik mee krijg :p
 

Martijn

Actief
5 apr 2015
196
11
0
Leer word gewoon geverfd het is waarschijnlijk de verf die gewoon eraf word geschuurd.
Tegenwoordig gebruiken ze verf wat iets minder slecht is voor het millieu
Dat heb je namenlijk ook vaak met autolak als een vogel op nieuwe verf poept is je lak gelijk weg 😜
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Dinsdag morgen dus afspraak bij lexus Hasselt, Ik had geregeld dat ik een gratis vervangwagen zou krijgen. Bij het toekomen s' morgens moest ik even wachten omdat mijn vervangwagen nog niet gearriveerd was.....Een BMW 1 serie handgeschakeld bla bla bla k*tbak van een carrosseriebedrijf te zonhoven.....Keuring was ook al een maandje vervangen (dit geheel ter zijde) nou goed. Ik al blij dat ik terug naar mijn werk kon rijden tot ik halverwege telefoon kreeg dat ze eigenlijk een bekleding half stof/half leder besteld hadden in plaats van helemaal leder!
Dus
- Rit naar Hasselt
- Halve verlofdag
- Geen oplossing

Heb dan maar afgesproken dat ze het maar samen met het onderhoud moeten doen en dat ik toch wel een comprim? verwacht.
Toch wel teleurgesteld dat het "systeem" van lexus fouten bevat.
 

Da_Kwant

Hoort erbij
20 feb 2014
77
2
0
Update,

De zetel is vervangen, alles is goed verlopen deze keer.
De ct die ik als vervangwagen mee kreeg toonde ook wel dezelfde slijtage op de zetels en had 70000km op de teller, is de kwaliteit dan echt achteruit gegaan tegenwoordig :(