Mijn mooie rode LS 400 is niet meer in mijn bezit maar nu bij een ander Forumlid. De distributie heb ik toen in Breukelen laten doen, alles icl. halen en brengen, riem,multiriem, rollen,waterpomp en koelvloeistof was ik 1030 euro kwijt. Daar zat ook een vervanging bij van een stuurhoes aan de moeilijke kant. (heb je speciale tang voor nodig plus uitlijnen.) Deze distributie heb ik laten doen als oud automonteur, de rest deed ik zelf. Een olieverversing was een filter van 15 euro (origineel van Lexus) afdichtring en 6 liter Castrol Magantec voor 65 euro. En eronder kruipen natuurlijk. Remmen stelt niks voor, blokken zat te koop, 15 mn per kant. Het enigste wat mij 2 dagen sleutelen koste waren de schokdempers. Voor ging nog, achter moet de hele ophanging eronder uit. (mijn LS 400 had schroefvering). De motor heeft amper onderhoud nodig, lopen een ton of 7- 8 en meer zonder veel onderhoud. Bougies elke 100000 km en daar ben je even mee bezig maar is ook zelf te doen. Verder houdt de vloeistoffen bij en kijk naar lekkages. Heb je een LS met luchtvering en dat gaat kapot ben je het bokje. Dat kost echt geld. (lees de vel berichten hier er maar op na.) Ik heb voor heel wienig geld 2.5 jaar in mijn LS gereden en alle zelf gedaan. Die stempels maakt niks uit, kijkt nooit een hond naar als je een oude auto verkoopt. Rekeningen bewaren van reparaties helpt wel. Maar 500- 600 euro voor een olieverversing gaat mij te ver. Zo'n beurt is in een half uur klaar hoor. :hi: