Kleuren van jullie CT?

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik ben erg benieuwd naar de populairste kleur van de CT, vandaar deze poll.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Ik wilde eigenlijk grijs met rood leer. Helaas geen rood leer beschikbaar. Teveel beperkingen in NL! Rood met grijs leer is ook een leuke combo, maar grijs leer is weer zo lelijk vind ik.
 

Robsos

Hoort erbij
6 apr 2011
26
0
0
Zelf een Sienna Brown besteld. De verkoper bij Louwman amsterdam noemde de keuze; "Gedurfd".

Blijkt toch wel anders te zijn aan de pol te zien! 2e keus had pearl white geweest. moddervet ook in deze kleur! had hier wel wat meer stemmen verwacht! ben benieuwd de komende dagen.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
Robsos zei:
Zelf een Sienna Brown besteld. De verkoper bij Louwman amsterdam noemde de keuze; "Gedurfd".

Blijkt toch wel anders te zijn aan de pol te zien! 2e keus had pearl white geweest. moddervet ook in deze kleur! had hier wel wat meer stemmen verwacht! ben benieuwd de komende dagen.

Pearl white voorbij.....komt omdat de "Ipodhype" een beetje voorbij is..... Android is aan de winnende hand. :D
 

upje

Hoort erbij
4 feb 2011
27
0
0
Goh, ik ben de enige die een rode heeft besteld, tot nu dan. Ik heb altijd al eens een rode auto willen hebben, maar vond de rode kleuren meestal te ordinair of te brandweer-auto-achtig. Deze Lexus kleur is echter heel mooi!

De bruine was trouwens in eerste instantie mijn keuze, tot dat ik de rode in het echt zag. Maar bruin is ook absoluut erg mooi!
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
upje zei:
Goh, ik ben de enige die een rode heeft besteld, tot nu dan. Ik heb altijd al eens een rode auto willen hebben, maar vond de rode kleuren meestal te ordinair of te brandweer-auto-achtig. Deze Lexus kleur is echter heel mooi!

De bruine was trouwens in eerste instantie mijn keuze, tot dat ik de rode in het echt zag. Maar bruin is ook absoluut erg mooi!

Het is inderdaad een hele mooie, warme kleur rood.
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Dark Opal is mijn keuze.

De rode lak is in het echt mooier dan ik dacht, ik kende hem al van de Prius maar op de CT staat hij ook heel goed (zeker i.c.m. geblindeerde ruiten)!
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Ik zou wel graag de Solar Yellow van dichtbij willen zien. Volgens mij ziet dat er ook heel goed uit. Is niet van dat knal gele. Da's pas gedurfd om die te bestellen.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
In Silvery blue lijkt hij me ook erg mooi..... maar deze kleur is pas later leverbaar.

En die Solar yellow.....ik weet het niet..... die zou je in het echt moeten zien denk ik.....beetje goudgelig....
Ik vind als je die kleur besteld dan moet je ook je tanden in die kleur hebben en wat coole kettingen AIGHT?!?! :) :)

OK ok... nu heb ik die opmerking ook al bij mijn CT gekregen....dat ik 50 cents uit mijn speakers moet pompen...haha
 

Mo1

Actief
25 apr 2011
108
0
0
Audiophile zei:
En die Solar yellow.....ik weet het niet..... die zou je in het echt moeten zien denk ik.....beetje goudgelig....Ik vind als je die kleur besteld dan moet je ook je tanden in die kleur hebben en wat coole kettingen AIGHT?!?! :) :)

:loll:

Zit wat in ja.
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik moet zeggen dat de verdeling van de kleuren mij meevalt. Ik had verwacht dat wit en Sienna Brown bij verre uit het meest populair waren. Gelukkig is er variatie op de weg straks :D
 

Peej

Hoort erbij
10 mrt 2011
29
0
0
Robsos zei:
Zelf een Sienna Brown besteld. De verkoper bij Louwman amsterdam noemde de keuze; "Gedurfd".

Blijkt toch wel anders te zijn aan de pol te zien! 2e keus had pearl white geweest. moddervet ook in deze kleur! had hier wel wat meer stemmen verwacht! ben benieuwd de komende dagen.

Zou het niet zo kunnen zijn dat dat Sienna Brown eruit sprint omdat dat een van de twee kleuren is waarin de First Edition te bestellen was?
 

twcoolen

Actief
22 feb 2011
226
0
0
Peej zei:
Robsos zei:
Zelf een Sienna Brown besteld. De verkoper bij Louwman amsterdam noemde de keuze; "Gedurfd".

Blijkt toch wel anders te zijn aan de pol te zien! 2e keus had pearl white geweest. moddervet ook in deze kleur! had hier wel wat meer stemmen verwacht! ben benieuwd de komende dagen.

Zou het niet zo kunnen zijn dat dat Sienna Brown eruit sprint omdat dat een van de twee kleuren is waarin de First Edition te bestellen was?

Nah, Sienna Brown springt er gewoon uit omdat het de mooiste kleur uit het assortiment was :D :p
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Van Sienna Brown vind ik het volgende: Eindelijk een mooie bruine kleur voor een auto. Een kleur die er niet uitziet alsof een auto vies is, maar zakelijkheid uitstraalt.

Ook gaan de velgen erg mooi samen met de bruine kleur. Dus ik zie geen reden om deze niet te nemen. ;)