Kleuren van jullie CT?

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik ben erg benieuwd naar de populairste kleur van de CT, vandaar deze poll.
 

bruineluxury

Hoort erbij
22 mrt 2011
52
1
0
Bruin is inderdaad supermooi (heb hem zelf ook :mrgreen: ).

Een van de redenen dat er relatief veel bruine zijn besteld zou kunnen zijn dat het demo-exemplaar tijdens de presentatie in het Louwman museum ook Sienna Brown was.

Eerlijk gezegd vond ik die demo zo mooi qua buitenkleur en interieur dat ik direct exact dezelfde auto heb besteld.

Nog geen seconde spijt gehad, al is die rode ook heel erg mooi als je hem live ziet.

Groet,

BL
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ook ik sluit mij aan bij bruine luxury, ik heb zelf de ook bruine besteld. Erg mooie kleur om te zien. De rode is in Nederland niet zo populair maar in de VS lijkt hij duidelijk meer verkocht te worden volgens mij.
In het echt is deze ook erg mooi moet ik zeggen!
:mrgreen:
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik heb trouwens vanmiddag een Ultrasonic Blue gezien in de buurt van Den Bosch. Helaas aan de ander kant van de snelweg dus niet goed kunnen bekijken. Ik dacht dat deze nog niet leverbaar was in NL.

Ik zag net dat de UltraSonic Bleu ook is getest door Autoweek in de dubbeltest die deze week is verschenen. Ik Ben geen abbonee dus heb het helaas zelf nog niet kunnen lezen. :p
 

Bijlagen

  • m1gy2h5baf11_600.jpg
    m1gy2h5baf11_600.jpg
    94,4 KB · Weergaven: 40

jpc

Nieuw hier
28 mrt 2011
20
0
1
Ik heb voor de kleur Sienna Brown gekozen. In combinatie met Ivory lederen bekleding en het bamboo-afwerkstripje op het dashboard een supermooi trio!
 

SPfreaks

Actief
7 jan 2011
142
0
0
Gok ik ook, ik heb (bijna) hetzelfde (ivory leer & bamboo), maar dan alleen de auto in Dark Opal. De dealer zei gelijk "wow, mooie combi hoor!" en dat hoefde hij niet meer te zeggen om de auto te verkopen, want dat had hij al gedaan. Ben heel erg benieuwd, nog even wachten tot volgende maand...
 

Antropos

Nieuw hier
15 jul 2011
18
0
0
jpc zei:
Ik heb voor de kleur Sienna Brown gekozen. In combinatie met Ivory lederen bekleding en het bamboo-afwerkstripje op het dashboard een supermooi trio!

Ik had hetzelfde trio besteld, maar op de valreep heeft mijn vrouw me weten te overtuigen dat het Ivory leder mooier kleurt bij een stripje Ash Burl... Ik hoop dat ze gelijk krijgt!
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Antropos zei:
jpc zei:
Ik heb voor de kleur Sienna Brown gekozen. In combinatie met Ivory lederen bekleding en het bamboo-afwerkstripje op het dashboard een supermooi trio!

Ik had hetzelfde trio besteld, maar op de valreep heeft mijn vrouw me weten te overtuigen dat het Ivory leder mooier kleurt bij een stripje Ash Burl... Ik hoop dat ze gelijk krijgt!

Dat heb ik. Ivory leather met Ash burl strip ziet er h??l mooi uit vind ik zelf ;)

Anyway, back on topic, Sienna brown in the lead... Beetje jammer dat ik 'm ook heb...
 

Antropos

Nieuw hier
15 jul 2011
18
0
0
Maistah zei:
Antropos zei:
jpc zei:
Anyway, back on topic, Sienna brown in the lead... Beetje jammer dat ik 'm ook heb...

Waarom jammer? Een kleur wordt toch niet minder mooi als meer mensen ervoor kiezen? OK, er zijn ook veel mensen die graag zo exclusief mogelijk willen rijden, maar die zouden m.i. dan niet moeten kiezen voor een kleur waarvan je voelt aankomen dat die populair gaat worden :)
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Mwuah, je hebt wel gelijk Antropos ;) Vind het nog steeds een mooie kleur, maar toch minder opvallend zo :D

Ik had grijs met rood leer ideaal gevonden :D
 

Zwollywood

Nieuw hier
2 jul 2011
10
0
0
Ik heb mijn dark opal ook toegevoegd, ik twijfelde tussen een witte of deze kleur. Uiteindelijk toch voor dark opal gegaan en zo te zien niet de enige !!
 

Bas36

Hoort erbij
7 mrt 2011
61
0
6
Ik heb de Seina brown gekozen omdat ik dacht dat Pearl White zal overheersen. Ook een schitterende kleur vind ik. Maar goed nu blijkt Seina brown de meest populaire, misschien hadden meer mensen dezelfde gedachte als ik :p Ik blijf wel rare blikken krijgen als men vraagt welke kleur ik heb besteld, een bruine hahaha :p
De Dark Opal is ook erg mooi moet ik zeggen.
 

Jay_Kay

Actief
18 mei 2011
168
0
0
Black, op uitdrukkelijk verzoek van mijn ega. Alle andere kleuren konden haar niet bekoren. Wel het ivory interieur (geen leer helaas).