KLOKJE ROND IS 220 D

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Nou fabel..... :) 1 sterretje in de lucht maakt geen sterrenhemel..

Dat ding schakelt o.a. verrot, wat je niet verhelpt met een nieuw vliegwiel. En zo zie je nog wel wat opmerkingen die gebrek aan kennis weergeven :sneaky:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Maar toch bedankt voor de (poging tot) positieve kijk Henny :rulez: Jammer dat het direct weer doorgetrokken wordt :p
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
en volgens mij staat de temp sensor nooit in het midden bij de IS, dus er ontbreekt zoals GPS al zegt wat kennis over de auto. Net als het schakelen.

1 op 25 lijkt me trouwens sterk, want de 220d is 1 van de onzuinigste in zijn klasse.... Aangezien hij een liefhebber is, dan zou hij vast wel hier ergens op het forum rondzwerven of meelezen :p
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Als je problemen heb met een slecht werkende thermostaat dan wordt of de motor te heet ( gaat niet open )
of het duurt heel lang voordat je motor op temperatuur is ( gaat niet dicht )
maar zal zeker zijn bedrijfstempratuur halen.
Bij mijn LS heeft de temp-meter nog nooit het midden gehaald, altijd net iets daaronder
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Als je problemen heb met een slecht werkende thermostaat dan wordt of de motor te heet ( gaat niet open )
of het duurt heel lang voordat je motor op temperatuur is ( gaat niet dicht )
maar zal zeker zijn bedrijfstempratuur halen.
Bij mijn LS heeft de temp-meter nog nooit het midden gehaald, altijd net iets daaronder
Of je kachel word niet warm šŸ˜
 

Andr?

Actief
11 okt 2012
299
23
18
Hallo allemaal, ik ben ??n van de weinige diesel rijders, maar 1 op 14 is voor mij het maximum wat ik er uit kan halen, maar rij dan ook nooit onder de 2000 toeren om de roetvorming tegen te gaan dus ook geen last van gebrom bij lage toeren van het vliegwiel, want dat de geeft de auto meteen aan dat hij dat niet lekker vind.
Het klokje staat nu op 190000 bijna, maar nooit geen onkosten, dus daar hebben ze wel gelijk aan.