KLOKJE ROND IS 220 D

Nou fabel..... :) 1 sterretje in de lucht maakt geen sterrenhemel..

Dat ding schakelt o.a. verrot, wat je niet verhelpt met een nieuw vliegwiel. En zo zie je nog wel wat opmerkingen die gebrek aan kennis weergeven :smirk:
 
Maar toch bedankt voor de (poging tot) positieve kijk Henny :rulez: Jammer dat het direct weer doorgetrokken wordt :P
 
en volgens mij staat de temp sensor nooit in het midden bij de IS, dus er ontbreekt zoals GPS al zegt wat kennis over de auto. Net als het schakelen.

1 op 25 lijkt me trouwens sterk, want de 220d is 1 van de onzuinigste in zijn klasse.... Aangezien hij een liefhebber is, dan zou hij vast wel hier ergens op het forum rondzwerven of meelezen :P
 
Als je problemen heb met een slecht werkende thermostaat dan wordt of de motor te heet ( gaat niet open )
of het duurt heel lang voordat je motor op temperatuur is ( gaat niet dicht )
maar zal zeker zijn bedrijfstempratuur halen.
Bij mijn LS heeft de temp-meter nog nooit het midden gehaald, altijd net iets daaronder
 
Als je problemen heb met een slecht werkende thermostaat dan wordt of de motor te heet ( gaat niet open )
of het duurt heel lang voordat je motor op temperatuur is ( gaat niet dicht )
maar zal zeker zijn bedrijfstempratuur halen.
Bij mijn LS heeft de temp-meter nog nooit het midden gehaald, altijd net iets daaronder
Of je kachel word niet warm šŸ˜
 
Hallo allemaal, ik ben ??n van de weinige diesel rijders, maar 1 op 14 is voor mij het maximum wat ik er uit kan halen, maar rij dan ook nooit onder de 2000 toeren om de roetvorming tegen te gaan dus ook geen last van gebrom bij lage toeren van het vliegwiel, want dat de geeft de auto meteen aan dat hij dat niet lekker vind.
Het klokje staat nu op 190000 bijna, maar nooit geen onkosten, dus daar hebben ze wel gelijk aan.