- 8 sep 2022
- 614
- 492
- 63
Valt best over na te denken. Ben benieuwd wat 'ze' vinden!Wauw, dat is wel een oudje! De vorige Klokje Rond met een Lexus was 2 jaar geleden en dat was toen een 2e generatie GS 430 met 382k erop. Zou leuk zijn om er eens een recenter model (en met de hybride aandrijflijn) te zien. @Frank2b of @RoelVB met de GS 450h? Jullie rijden wel met respectabele kilometerstanden, meen ik. Of hebben we forummers met nog recentere auto's die de 300.000km zijn gepasseerd?
Oh dan is mijn GS300h 2014 met 254000 al iets verder onderweg ;-)Nog ff wachten, staat nu op 233000, GS300H 2014
Vakantieetje van 50.000km voor de boeg deze zomer? ;-) Dan kun je je zo aanmelden vanaf de 300.000km.Oh dan is mijn GS300h 2014 met 254000 al iets verder onderweg ;-)
Naar de Renault garage? Why @Frank2b? Dat levert ongetwijfeld een interessant verhaal op. Zet je 'ons Lexus rijders' wel een beetje in een goed daglicht als je wordt uitgenodigd? ;-)@Frank2b Zou ik erg gaaf vinden! Volgens mij is er nog geen enkele Lexus hybride geweest. Dus je maakt best wel een kans dat ze je uitnodigen, na aanmelding.
Ik meen ooit gelezen te hebben dat je auto naar de Renault garage gaat, toch? Overigens niets mis mee.![]()
De GS is inderdaad bij een Renault-dealer in onderhoud. Ik heb goede ervaringen met deze dealer, luistert naar de klant, is methodisch bij een probleemonderzoek en rekent een behapbaar garagetafief. Plus, ik krijg altijd een elektrische fiets mee!Naar de Renault garage? Why @Frank2b? Dat levert ongetwijfeld een interessant verhaal op. Zet je 'ons Lexus rijders' wel een beetje in een goed daglicht als je wordt uitgenodigd? ;-)
Ow, er zijn genoeg voorbeelden bij Klokje Rond van mensen die hun auto meenemen die echt rijp voor de sloop is hoorWat mij vooral bij die klokjes rond opvalt, is dat de mensen die hun voertuig goed (preventief) onderhouden, er met weinig problemen doorheen komen. Dat is met deze ES ook het geval. Als je er niks aan doet krijg je op een gegeven moment alles te gelijk en is die rijp voor de sloop, hoe goed het product waar je in onderweg bent ook is of was. Een nieuwe auto heeft weinig onderhoud nodig, maar schrijft wel hard af. Een oude auto heeft veel onderhoud nodig maar schrijft vaak maar weinig af. Met andere woorden autorijden kost geld of je nu een nieuwe of een oude auto rijdt.![]()
Geen Red maar Yellow Carpet treatment ;-)De GS is inderdaad bij een Renault-dealer in onderhoud. Ik heb goede ervaringen met deze dealer, luistert naar de klant, is methodisch bij een probleemonderzoek en rekent een behapbaar garagetafief. Plus, ik krijg altijd een elektrische fiets mee!![]()
Er is volgens mij zelfs eens een auto tijdens de proefrit van Joep overleden!Ow, er zijn genoeg voorbeelden bij Klokje Rond van mensen die hun auto meenemen die echt rijp voor de sloop is hoor![]()
Ja, dat was die Dacia Logan volgens mij die nog nooit een onderhoudsbeurt had gehadEr is volgens mij zelfs eens een auto tijdens de proefrit van Joep overleden!Wel zonde.. Dat soort kandidaten verpesten eigenlijk het hele doel van Klokje Rond.
Vind zelf dat mijn lexus dealer echt niet duur is met wat hij bied aan garage service....altijd gatis auto mee extra service.....nee, zeer blij met mijn dealer...nooit zo'n garage meegemaakt in alle 26 auto's die ik heb gehad en alle garages die ik vanbinnen heb gezien...lang leve de lexus garageDe GS is inderdaad bij een Renault-dealer in onderhoud. Ik heb goede ervaringen met deze dealer, luistert naar de klant, is methodisch bij een probleemonderzoek en rekent een behapbaar garagetafief. Plus, ik krijg altijd een elektrische fiets mee!![]()
He Frank, die van jou had toch meer dan 3 ton op de klok?...lijkt mij echt gaaf om hem inderdaad bij klokje rond te zien....ik zou hem aanmelden....toch???...deze wagens krijgen ze niet zo vaak..ik hoop dat je het gaat overwegen...anders ging ik maar er staat nog maar 235000 op..ik denk voor het programma iets te weinig
Daar ben ik het mee eens maar voor eenieder een eigen afweging. Wel is het van belang dat je een goed opgeleide monteur hebt en dat altijd dezelfde aan je auto werkt (dat vraag ik elke keer). Helemaal met de hybride GS en LS, dat zijn toch hoogtechnologische autos. Het gaat meestal goed omdat e.a. erg betrouwbaar is en dus normaal onderhoud wel behapbaar is voor de Renault garage bv., echter als het mis gaat heb je wel speciale kennis nodig en kan de Lexus dealer altijd terugvallen op de importeur of desnoods Japan. Dus ik blijf bij de Lexus dealer om die redenen. En natuurlijk de Hybride garantie tot 15 jaar. Ook als hij ouder wordt zou ik er nog steeds om bovenstaande redenen blijven.Vind zelf dat mijn lexus dealer echt niet duur is met wat hij bied aan garage service....altijd gatis auto mee extra service.....nee, zeer blij met mijn dealer...nooit zo'n garage meegemaakt in alke 26 auto's die ik heb gehad en alle garages die ik vanbinnen heb gezien...lang leve de lexus garage![]()