Knipperlichten gaan 2x zo snel

Hansbrouwer

Nieuw hier
21 nov 2023
5
6
3
Hallo,
Sinds ik met even met een aanhangwagen gereden heb gaan mijn knipperlichten 2x zo snel knipperen. Er zijn geen zichtbare lampen kapot. Volgens de garage zou dit een zekering probleem van de trekhaak kunnen zijn maar moet er van alles uitgebouwd worden in de kofferbak om daar bij te kunnen en daar hadden ze nu geen tijd voor.
Kan iemand mij vertellen waar deze zekering ergens zou kunnen zitten?
Alvast dank
 

Nivek

Actief
Sponsor
16 jun 2013
385
122
43
Eerste waar ik aan denk is dat de auto een defect lampje herkend heeft op de aanhanger. Waarom dat aanwezig blijft nu er geen aanhanger achter hangt is raar. Soms een verloopstekker gebruikt die nog in de stekkerdoos zit?
 

Hansbrouwer

Nieuw hier
21 nov 2023
5
6
3
Hoi bedankt voor het meedenken. Je zou inderdaad denken dat er een lampje kapot is maar dat is niet zo. De verloop stekker van de aanhanger zit er niet meer in maar nadat ik deze los gekoppeld heb is het probleem ontstaan. Bij de dealer hebben ze er even naar gekeken maar ze zeiden dat ze meer tijd nodig hadden omdat er bij de achterbank heea uitgebouwd moest worden om bij de zekering te kunnen komen.
Ik heb dit ook gedaan maar kan geen zekering vinden. Dus ja wat nu. ?¿??
 

Lexus4me

Hoort erbij
18 mei 2023
71
53
18
Heb hetzelfde eens gehad en toen was het inderdaad een kapotte zekering.
Als je die zelf kunt vervangen is het een erg goedkope reparatie.
 

Hansbrouwer

Nieuw hier
21 nov 2023
5
6
3
Bedankt voor de reactie , ik kan best zelf een zekering vervangen maar waar zit die zekering dan ?
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
In het boekje moet staan waar de zekeringkasten zitten. In de deksel zou moeten staan waar welke zekering voor dient.
Welke van de zekeringkastjes het is durf ik niet te zeggen. Ik zou beginnen bij de bestuurder (mits er daar één zit).
 

D43m0n

Heel actief
10 apr 2013
843
1
459
63
Lijkt dan op “een omgevallen bitje”, of “glitch in the matrix”