Kofferbak ruimte

Archer

Nieuw hier
3 mei 2011
8
0
0
Beste forumleden,

Op dit moment staan wij op het punt een CT200h te bestellen (lease). Vandaar dat ik mezelf nog niet heb voorgesteld op dit forum, mijn excuses daarvoor.

Er is echter 1 ding dat ons op dit moment nog weerhoudt om de CT200h te bestellen, en dat is de kofferbak ruimte. Ik heb deze 'live' gezien, maar vind het nog moeilijk in te schatten of de ruimte voldoende zal zijn. Voor de vakanties gaan wij een losse 'allesdrager + bagagebox' bijbestellen, dus daar maak ik me geen zorgen over.

Echter word ik binnenkort vader (eerste kind) en wat dat betreft is het lastig in te schatten hoeveel ruimte wij nodig zullen hebben. Ik hoop dat jonge vaders/moeders op het forum hier antwoord op kunnen geven. Of we echt gelukkig gaan worden met de beperkte kofferbak ruimte (met kinderwagens en spullen voor de kleine etc..).

Alvast bedankt voor de reacties.


Groet,

Archer.
 

Maistah

Actief
1 feb 2011
472
1
0
Archer zei:
Maistah zei:
Hahah, mag ze de helft van je lexus hebben :D

Edit - wat zijn wij ook een stel spammende moderators :mrgreen:

Hehe, het helpt wel .. vandaag offerte binnengekregen van de leasemaatschappij :rulez:


Netjes netjes, wat voor 1? En vergeet je niet aan te geven wat voor dashbord inleg je wilt? Dat is volgens mij gratis.
 

Dimocash

Hoort erbij
17 okt 2010
57
0
0
ik heb zelf inmiddels 2 kleintjes, 1 van 2,5 jaar en 1 van 4 maanden.
bij de 1e kochten we een grote kinderwagen met van alles en nog wat en gebruikte het eigenlijk alleen om de maxi cosi op te zetten.
de 1e maand of 2 gebruik je nog een grote bak om het kind in te leggen maar daarna echt niet meer.

het enige wat je nodig hebt is een goed onderstel wat je klein kan opklappen, wij kozen voor een quiny buzz waar de maxicosi op kan.
we hebben er 2, 1 voor de oudste voor als hij moe is (buggy) en 1 voor de kleinste voor de maxicosi en beide passen simpel in de ct200h en dan is er nog ruimte zat voor luiertassen.

natuurlijk zul je wel af en toe moeten nadenken als je veel boodschappen haalt en ej met de kinderwagen bent maar daar wen je snel aan.
tenzij je een ruime station hebt.
 

Archer

Nieuw hier
3 mei 2011
8
0
0
Thanks, hier heb ik wat aan!

Ik denk dat het een Business Line Pro wordt met deze extra opties:

- LED koplampen
- Metallic lak
- Parkeersensoren voor en achter
- Lederen Bekleding Newport met stoelverwarming
- Hard disk drive navigatiesysteem

Zit te denken om 'em in het zwart te nemen, met ivory leder bekleding en carbon inleg.

Weet iemand wat de twee lakkleuren waren voor de first editions?
 

Hjalmar

Actief
15 okt 2010
167
0
0
Archer zei:
Thanks, hier heb ik wat aan!

Ik denk dat het een Business Line Pro wordt met deze extra opties:

- LED koplampen
- Metallic lak
- Parkeersensoren voor en achter
- Lederen Bekleding Newport met stoelverwarming
- Hard disk drive navigatiesysteem

Zit te denken om 'em in het zwart te nemen, met ivory leder bekleding en carbon inleg.

Weet iemand wat de twee lakkleuren waren voor de first editions?

http://voorraad.wheelerdelta.nl/s8ad81e ... id=3194953

Staat nog een CT, daar kun je binnen drie weken mee rijden. Weet alleen niet of deze ook geleased kan worden?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Heren, on topic graag !!!! Het gaat hier over de kofferbak, niet over de leveringen daar zijn andere topics voor.