koplampen gs / 2008

wilcom2005

Heel actief
12 jul 2009
514
183
43
mijn koplampen zijn ondanks polijsten gelig geworden en aan de binnenkant ook lelijk dus ik wil andere...nu heb ik in azie mooie nieuwe gezien met led erin...ik heb nu xenon...mijn vraag..is dat bij mijn auto erin te zetten en heeft iemand daar ervaring mee ? of weet iemand een adres van een garage die dat kan ?

Geen antwoord op je vraag, maar ik heb een set originele liggen (met AFS).
Eén van de twee ziet er nog heel goed uit, de ander minder. Mocht je interesse hebben ga ik ze er even bij zoeken.

Over die lampen uit Azië: check wel of er een E-goedkeuring op zit :sneaky:
En Azië....Aliexpres? Weet niet of je daar (kop)lampen van wil hebben.

Hopelijk heeft Roel een mooi setje voor je.

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005
Ja bekend probleem bij de lampen van de GS. Degradatie van binnenuit lijkt bij mijn de lampen meest doen aftakelen. Scheurtjes in het plastic wat een soort grove “staar” maakt. Ik heb vorig jaar de lampen gepolijst en gespoten met blanke lak. Ik dacht ook de scheurtjes aan te hebben gepakt met die blanke lak maar dat licht echt dieper. Ik heb hier nog een vapor setje liggen maar nooit geprobeerd

Ben benieuwd! Heb bij andere merken weleens gezien dat de hele units dan in de oven moeten om de lijmlaag zacht genoeg te krijgen. Zou er zelf toch een vreemd gevoel bij hebben. En vooral goed opletten dat de grillfunctie niet actief is 😆 Hoe dan ook, succes ermee!

• Leuk
Waarderingen: wilcom2005