Als hierboven reeds genoemd: stabilisatiestangrubbers, stuurstangrubbers, droplinkrubbers, stuurhuisrubbers, draagarmrubbers, bepaalde remdelen...kortom, alles wat mogelijk meebeweegt als je wiel uitslaat/veert, remt, etc.
In bepaalde gevallen kun je uitsluiten als je de (verdachte) rubbers goed inspuit/vet (uiteraard niet alles tegelijk, want dan weet je nog niets). Als het werkt (inspuiten) dan zal dat meestal tijdelijk zijn.
Warm/koud is verder niet altijd een graadmeter, hooguit dat sommige rubbers hard worden/uitdrogen bij kou (en daardoor kraken) of bij warmte zacht worden en wellicht niet voldoende 'buffer' meer vormen (en kraken/piepen, metaal op metaal).
En om je helemaal blij te maken; in sommige gevallen moet je echt behoorlijke belasting uitvoeren op het bewuste onderdeel, omdat een beetje handmatig trekken en draaien niet altijd de waarheid toont.
Wanneer zijn je onderste fuseekogels vervangen? Kraken kan ook metaalmoeheid zijn...
Kortom, een
beetje garage zal dit soort (bekende) punten als eerste controleren....