Krakende voorstoel

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
De voorstoel kraakt wanneer ik bochten neem. Dit is iets dat over de afgelopen maanden steeds erger werd.

Zijn er meer die daar last van hebben? En Hoe hebben jullie dit opgelost?
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
vaak ligt het aan bevestiging van stoelframe aan chassis, hier kan wat vilt geplaatst geworden waardoor het gekraak weggaat.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Via de dealer opgelost. Het leder is verwijderd, en de stoel gemaakt. Ze zijn er wel een tijdje mee bezig geweest.
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Hube zei:
Via de dealer opgelost. Het leder is verwijderd, en de stoel gemaakt. Ze zijn er wel een tijdje mee bezig geweest.
Tjonge jonge zeg en dat accepteer je zomaar, dat je nu zonder leer verder moet??
Was het dus toch het leer dat kraakte??

Je laat toch ook je beurtjes bij Lexus Amsterdam doen?? Is het je nog nooit opgevallen dat de totaal prijzen van beurten van je auto een beetje meer zijn dan van andere is eigenaren wie niet elke week een nieuw garantie gevalletje hebben???
Maar ja aan de andere kant vind ik het ook wel weer goed gevonden van je dat je elke keer vlak voor de vervanging van je remblokken, je je remschijven even "krom remt" en dan weer langs gaat bij de dealer om te zeggen dat er een trilling in je stuur zit welke je graag onder garantie verholpen wil hebben....
Nieuwe remschijven en blokjes en hup weer verder ...
:p
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
micdee zei:
Hube zei:
Via de dealer opgelost. Het leder is verwijderd, en de stoel gemaakt. Ze zijn er wel een tijdje mee bezig geweest.
Tjonge jonge zeg en dat accepteer je zomaar, dat je nu zonder leer verder moet??
Was het dus toch het leer dat kraakte??

Je laat toch ook je beurtjes bij Lexus Amsterdam doen?? Is het je nog nooit opgevallen dat de totaal prijzen van beurten van je auto een beetje meer zijn dan van andere is eigenaren wie niet elke week een nieuw garantie gevalletje hebben???
Maar ja aan de andere kant vind ik het ook wel weer goed gevonden van je dat je elke keer vlak voor de vervanging van je remblokken, je je remschijven even "krom remt" en dan weer langs gaat bij de dealer om te zeggen dat er een trilling in je stuur zit welke je graag onder garantie verholpen wil hebben....
Nieuwe remschijven en blokjes en hup weer verder ...
:p

LOL! ssssst, straks moet ik naar de BMW dealer ;)

Alan zei:
Graag on topic blijven he!
Ja meneer de moderator :)
 

khwong26

Actief
27 jun 2011
230
2
0
Me is200 had er ook last van en dacht eerst ook dat het aan de stoelframe lag maar het was de gordelstokhouder..FF erin gespoten en piep/kraak was weg..