Kusje van VW Crafter

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Vanmiddag het verlossende telefoontje: Mijn RX is weer klaar! Ben er even omheen gelopen, nieuwe deur bekeken, spuitwerk van de zijkant vd deur. Het ziet er allemaal even fabrieksnieuw uit. Nieuwe stickers. Er zit ook geen vering meer in de laatste cm van het portier en de wagen is uitgelijnd. Dus gewoon vakwerk van Hanterink, blij mee.
Ik spreek altijd over mijn RX, terwijl ik getrouwd ben met recht op gemeenschap, dus dan is de wagen ook van mrs. B. Maar ze vraagt of ze de auto mag lenen!! Ha ha ha ha, zo leuk!
Het instappen na een kleine twee weken in de T-Roc was weer net als de eerste kennismaking met een RX. Uiteraard had ze onthouden wat mijn maten zijn, dus alles schoof zachtjes op zijn plek. Ohhh, dat is echt het toppunt van decadentie hoor! Maar zooo fijn! Direct na het indrukken van de startknop begon de airco koude lucht te blazen, stond op 16 graden!!! Maar gauw op 23 gezet en dat is eigenlijk nog te laag met 35 buiten. Bij de eerste meters weer dat overweldigende, solide gevoel. Nothing beats a Lexus

Vraag aan de kenners: wanneer mag de wagen weer gewassen worden ivm de nieuwe lak? Ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk een bescherming op hebben. Nu nog een sopje met Kenotek, maar als die fles leeg is verder met het door Darkmatter geadviseerde Gyeon Q2M Bathe.

wanneer mag de wagen weer gewassen worden ivm de nieuwe lak? Ik wil er eigenlijk zo snel mogelijk een bescherming op hebben.
Om zeker te zijn, stel de vraag aan de schadehersteller, die weet welke lak gebruikt is. Met een machine zou ik er een week (of twee) niet op komen. “Mijn” schadehersteller geeft me dit soort adviezen mee en dat is echt, maar dan ook echt een vakman. Maar, better safe than sorry: vraag het aan Hanterink.

Om zeker te zijn, stel de vraag aan de schadehersteller, die weet welke lak gebruikt is. Met een machine zou ik er een week (of twee) niet op komen. “Mijn” schadehersteller geeft me dit soort adviezen mee en dat is echt, maar dan ook echt een vakman. Maar, better safe than sorry: vraag het aan Hanterink.
Dat is natuurlijk de kortste klap. Hun advies: 14 dgn is veilig en met dit warme weer kan 10 dgn ook. Ik ga -uiteraard- voor die 14

• Leuk
Waarderingen: quattrootje en D43m0n