Kusje van VW Crafter

Rayminidas

Actief
30 okt 2024
108
138
43
Vandaag was flink schrikken. Sta ik voor linksaf voorgesorteerd en naast mij rijd een VW crafter met platte laadbak om voorgesorteerd rechtsaf te gaan. Ik mag door en zie dat de Crafter rechtdoor gaat ipv rechtsaf. Halverwege mijn bocht gooit de crafter ineens het stuur om en raad mij vol in de rechterkant.
Unive gebeld en ze geven aan dat het allemaal in orde komt. Vooropgesteld dat de tegenpartij niet ineens wat anders gaat verzinnen. Het invullen van de formulieren ging in een vriendelijke sfeer allemaal.
Maar goed zit nu wel met een flinke schade. Morgen langs Hanterink Enschede. Dat is een van de keuzebedrijven van Unive.
Zet dus "het geluid" even in de koelkast.

Bijlagen

• IMG_5273.JPG
    IMG_5273.JPG
    4,1 MB · Weergaven: 45
  • IMG_5275.JPG
    IMG_5275.JPG
    4,2 MB · Weergaven: 39
  • IMG_5286.JPG
    IMG_5286.JPG
    3,6 MB · Weergaven: 39
  • IMG_5279.JPG
    IMG_5279.JPG
    4,8 MB · Weergaven: 43
Mooi klote! o_O :mad:
Het is ook niet een auto die je makkelijk over het hoofd ziet... Hopelijk wordt het netjes gemaakt.

Nee maar die VW zal zowel voor als na de botsing op camera staan, en er is bovendien te zien dat je zelf niets verkeerd hebt gedaan. Het wordt dan voor de ander moeilijk om jou de schuld te geven.

Jarno

• Leuk
Waarderingen: Lexus4me
Filmt die ook je zijkant?
Nee, ik heb wel een dual channel die voor en achterkant filmt.
Nee maar die VW zal zowel voor als na de botsing op camera staan, en er is bovendien te zien dat je zelf niets verkeerd hebt gedaan. Het wordt dan voor de ander moeilijk om jou de schuld te geven.

Jarno
Exact dit dus. Omdat voor- en achterkant gefilmd worden, is te zien welke partij waar staat voorgesorteerd. En de kentekens zijn dan ook zichtbaar. De feitelijke aanrijding staat misschien niet (helemaal) op video, maar er is dan wel het nodige uit af te leiden zoals dat je zelf niets verkeerds hebt gedaan.

Vandaag de RX laten zien bij Hanterink Schadeherstel, afspraak voor reparatie gemaakt. Voorcalculatie bijna €6000,- :-(. Jammer geld, beetje uitkijken had dat kunnen voorkomen.

Mooi klote net nadat je de auto hebt... een geluk bij een ongeluk dat je zelf niet aansprakelijk bent.

Maar neem je hem dan zo mee op jullie rondreis? Want reparatie zal wel niet volgende week al zijn. Op zich natuurlijk beter met een Lexus inclusief duek op vakantie dan met een ander merk :)

Mooi klote net nadat je de auto hebt... een geluk bij een ongeluk dat je zelf niet aansprakelijk bent.

Maar neem je hem dan zo mee op jullie rondreis? Want reparatie zal wel niet volgende week al zijn. Op zich natuurlijk beter met een Lexus inclusief duek op vakantie dan met een ander merk :)
We gaan treinen. Instappen in Enschede. In Zwitserland diverse trajecten met DE beroemde treintjes: Glacier Express, Bernina Express en n og wat. Geregeld door mrs B :cool:. De reparatie van de RX staat pas voor 19 juni.

• Leuk
Waarderingen: Speedy J en quattrootje