G
Guest
Guest
De celsior bevalt prima, maar helaas vanmiddag opweg naar hoorn, viel de motor uit bij het stoplicht. Ik kon hem wel weer meteen starten gelukkig.
Na de start meteen weggereden, en bij het volgende stoplicht viel ie weer uit. Blijft dus niet stationair lopen grrrr.
Daarvoor liep ze rond de 550RPM is dit normaal? Nu net bij thuiskomt, heb ik meteen eens de gasklep bekeken van binnen, zat ietwat zwarte aanslag op. Dit heb ik voorzover ik nu kon schoon gemaakt met remmenreiniger en een doekje. Net een stukje wezen rijden en het lijkt erop dat ze nu weer aan blijft. De vacuumslangen rondom de gasklep lijken allemaal heel, en niet verstopt.
Maar nu de vraag: Hoe word het stationaire toerental geregeld? Werkt dit met een bypass of met de gasklep zelf? Het gaat om een V8 generatie 2 (1995)
Na de start meteen weggereden, en bij het volgende stoplicht viel ie weer uit. Blijft dus niet stationair lopen grrrr.
Daarvoor liep ze rond de 550RPM is dit normaal? Nu net bij thuiskomt, heb ik meteen eens de gasklep bekeken van binnen, zat ietwat zwarte aanslag op. Dit heb ik voorzover ik nu kon schoon gemaakt met remmenreiniger en een doekje. Net een stukje wezen rijden en het lijkt erop dat ze nu weer aan blijft. De vacuumslangen rondom de gasklep lijken allemaal heel, en niet verstopt.
Maar nu de vraag: Hoe word het stationaire toerental geregeld? Werkt dit met een bypass of met de gasklep zelf? Het gaat om een V8 generatie 2 (1995)