LED in deurgreep

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
JA DIE! die wil ik. Dat ga ik zeker bouwe. Me oom had (weet niet of hij hem nog steeds heeft) zo'n Mercedes CLS, die had dat ook. Dat is zooooo vet :worship:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Jelmer:

Knop = 25 euro ex btw per stuk
Led is 20 euro ex btw per stuk
sticker is 1,5 euro ex btw per stuk.

Ik heb de leds al besteld :) Vastklikken en stroom erbinden en klaar :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Bwahahaha Jelmer, dan mag ik nog een autoambulance erbij zeker :mrgreen: Budget is er nu niet jongens... huisje verbouwen heeft nu prio.. misschien dat de 6 zelfs ruimte moet maken om dit proces te versnellen... :roll:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
On topic:

Vandaag opgehaald :) alleen met dit weer ga ik niet mijn deurpaneel opengooien :p En ik krijg morgen pas via post mijn verbindingsstekkers :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Led is in mijn deur vast te klikken, want het gat waar de leds ingeklikt moeten worden en het gat waar het licht doorheen moet schijnen, zitten standaard op alle IS GS LS.

Wel moet ik even stroomaftappen van mijn voetsfeerverlichting. Deze dimmen namelijk automatisch zodra ik uit mijn parkeerstand kom. Dus ik moet even daar stroom van aftappen en dan is het done :)

Deurpaneel heb ik eens losgehad en mijn voetsfeerverlichting heb ik ook al eens in me handen gehad, dus wat ik moet doen is even een kabeltje trekken. Om het goed te doen schat ik daarmee half uurtje bezig te zijn.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Ik denk dat het op alle auto's kan (met wat modificatie) Bij de huidige modellen IS GS LS is het wat makkelijker :)sommige GS en alle LS standaard.

Weet niet hoe het zit bij de LS400.. misschien eerst een gat slijpen en dan ledje vastmaken. :)
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Haha nee sorry, die heb ik nie veranderd, want anders wordt het een beetje te fel van binnen. Maar ik heb wel wat dingen liggen :p ahahhaa
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
HAhaha ik had het eerst in de is200, maar met name in het donker wordt heel het interieur verlicht! en ik hou er niet van om zo erg op te vallen zodat mensen zien wie er in de auto zit. hahaha
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
+ dat het niet mooi dimt. Het is in ??n keer BAM! aan en BAM! uit, en daar stoor ik me altijd aan. Ik had in mijn Cadillac volledig dimbare Led verlichting, LED dimmers waren er toen ook nog niet echt te vinden in NL in 12V, of veelste duur. Heb ze toen in Duitsland besteld

Dit was m'n pooier bak in het meest felle standje :llol:

Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Verkleinde Afbeelding
Verkleinde afbeelding. Klik om te vergroten.


Afgezien van een paar kleine plekjes is hij punt gaaf, nog minder roest dan de Lexus :mrgreen: