Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
JA DIE! die wil ik. Dat ga ik zeker bouwe. Me oom had (weet niet of hij hem nog steeds heeft) zo'n Mercedes CLS, die had dat ook. Dat is zooooo vet :worship:
Bwahahaha Jelmer, dan mag ik nog een autoambulance erbij zeker :mrgreen: Budget is er nu niet jongens... huisje verbouwen heeft nu prio.. misschien dat de 6 zelfs ruimte moet maken om dit proces te versnellen... :roll:
Led is in mijn deur vast te klikken, want het gat waar de leds ingeklikt moeten worden en het gat waar het licht doorheen moet schijnen, zitten standaard op alle IS GS LS.
Wel moet ik even stroomaftappen van mijn voetsfeerverlichting. Deze dimmen namelijk automatisch zodra ik uit mijn parkeerstand kom. Dus ik moet even daar stroom van aftappen en dan is het done
Deurpaneel heb ik eens losgehad en mijn voetsfeerverlichting heb ik ook al eens in me handen gehad, dus wat ik moet doen is even een kabeltje trekken. Om het goed te doen schat ik daarmee half uurtje bezig te zijn.
HAhaha ik had het eerst in de is200, maar met name in het donker wordt heel het interieur verlicht! en ik hou er niet van om zo erg op te vallen zodat mensen zien wie er in de auto zit. hahaha
+ dat het niet mooi dimt. Het is in ??n keer BAM! aan en BAM! uit, en daar stoor ik me altijd aan. Ik had in mijn Cadillac volledig dimbare Led verlichting, LED dimmers waren er toen ook nog niet echt te vinden in NL in 12V, of veelste duur. Heb ze toen in Duitsland besteld
Dit was m'n pooier bak in het meest felle standje :llol: