Leen stelt zich voor.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Hallo mijn naam is Leendert en ben 41 jaar jong. Ik had gisteren een heel verhaal getypt maar helaas bij het plaatsen van een foto ging het fout en was ik alles kwijt:mad:. Dus vandaag doe ik de korte versie. De afgelopen 8 jaar hebben we BMW gereden allemaal 6 cilinders want dat rijd het lekkerst. De BMW's die in die 8 jaar de revue zijn gepasserd zijn:

-E36 323i coupe 1997
-E46 330ci coupe 2001
-E90 325i sedan 2007
-E36 328i coupe 1996
-E87 130i hatchback 2006
-E46 325i cabrio 2003
-E36 328i cabrio 1996

En tussentijds nog een uitstapje gemaakt naar een Ford Focus ST uit 2006 en een Subaru Impreza GT turbo uit 1999. Zoals je merkt maken bouwjaren me niet zoveel uit ik vindt de algehele staat van een auto belangrijker en dat het origineel nederlands is. We rijden op dit moment nog de E36 328i cabrio en een polo voor het woon/werk verkeer. Maar daar is sinds gisteren verandering ingekomen. Althans, gisteren hebben we een Lexus IS250 uit 2006 gekocht met een hoop lekkere opties zoals, automaat, flippers aan het stuur, navigatie, climate enz. enz. Mis enkel de lederen bekleding en de stoelverwarming. We wilden weer eens een jongere auto en meer luxe en waar we eens met meer dan twee man in kunnen. Tevens wilde ik graag ipv de Duitse degelijkheid weer eens de Japanse techniek en degelijkheid. Dus de keuze voor een Lexus was snel gemaakt. 4 februari mogen we 'mm ophalen dus het lange wachten is begonnen.:relieved:

Tevens wil ik er met de tijd nog wat kleinen dingen aan veranderen zoals verlagen, 19 inch en ruiten blinderen. Maar vooral ervan genieten. Ik ga nu even lekker verder rondsnuffelen op het forum en hoop in de toekomst eens een meeting bij te wonen.

Groetjes,

Leendert (Leen)
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Welkom leen ,dat is een mooi lijstje
veel plezier met je IS250 straks
 

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Welkom Leen, en we hebben veel gemeen gezien ons BMW verleden en het Bimmerforum waar ik ook zit/zat.
Ik ga morgen mijn GS300 uit 2006 ophalen, ben heel nieuwsgierig hoe dit gaat bevallen na een leven lang Bimmer!
 
  • Leuk
Waarderingen: Leen

Leen

Hoort erbij
23 jan 2016
35
10
8
Dank je wel Rico. Zit/zat jij ook bij Bimmerportal? Onder dezelfde forumnaam? Ik heb een vaag vermoeden dat je nog in je nieuwe auto aan het rijden bent.(y):)
 

Rico50

Hoort erbij
31 jan 2022
34
17
8
Dank je wel Rico. Zit/zat jij ook bij Bimmerportal? Onder dezelfde forumnaam? Ik heb een vaag vermoeden dat je nog in je nieuwe auto aan het rijden bent.(y):)
Yep net terug van een ritje met de vrouw samen in de GS300, het is wel even wennen met de indeling van alles zoals het onlogische bedieningspaneeltje van spiegels inklappen en andere bediening.

Ik zit ook constant te zoeken links vh stuur naar de CC, zal even kwestie van wennen zijn eens te meer omdat ik natuurlijk van 6 in lijn Diesel naar V6 benzine ben gegaan. Wat rijdt dit stil zeg ik hoor alleen de 20inch banden:LOL:.
 

Johno

Actief
23 jan 2022
460
204
43
Hallo mijn naam is Leendert en ben 41 jaar jong. Ik had gisteren een heel verhaal getypt maar helaas bij het plaatsen van een foto ging het fout en was ik alles kwijt:mad:. Dus vandaag doe ik de korte versie. De afgelopen 8 jaar hebben we BMW gereden allemaal 6 cilinders want dat rijd het lekkerst.
Een echte autoliefhebber zo te horen. Gefeliciteerd met je aanschaf. De IS is een geweldige wagen om in te sturen. 6 cilinders klinken inderdaad een stuk lekker dan een 4 cilinder, maar een V8 zou toch nog mijn voorkeur hebben. Maar ja, het zit er in deze tijd niet meer in dat zulke auto's nog van de band af rollen. Veel plezier met de IS.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.