Vandaag naar de Lexus garage gegaan voor de 3 updates. ( volgens Lexus Breda ).
Aangezien ik 3 weken geleden een bericht, via de App, had gekregen dat de 12V accu zwaar ontladen was heb ik deze melding ook laten zien bij Lexus Breda.
Was er om 7.30 en kreeg, via red carpet, een auto mee, helaas geen Lexus.
Was een Corolla Cross, maar wat een verschil met Lexus vind ik, maar toch blij mee.
Om 12.30 werd ik gebeld dat alles was geupdate en ze ook de 12V accu onder garantie hadden verwisseld.
Ook de brandstofkosten hoefde ik niet te betalen ( was bij in leveren van mijn auto al gezegd ).
Prima service van Lexus Breda, alle lof.
Bij het ophalen van mijn auto wilden ze me wel wat papieren overhandigen, maar de baliemedewerker zag dat er bedragen op stonden en zei meteen dit niet oke was omdat dit gratis was; kan dus niet zien wat er effectief gedaan was aan updates.
Wel kan ik , via de app, zien dat er iets met de accu gedaan is, vertrouw erop dat deze dan verwisseld is.
Kan dus helaas niet melden wat voor updates er zijn gedaan maar na mijn idee staat de km limiet melding ( van de weg waar je op rijd ) op een andere plek evenals de temp melding ( buitenomgeving ). Klinkt misschien dom maar is een automatisme en je vergeet dat na 1 dag want wie onthoud dat wanneer je weer in je eigen auto zit deze 10 cm hoger zit, je denkt dan eh ?