Levertrijd ct200h

Chandra

Nieuw hier
2 nov 2010
7
0
0
k Heb net een ct200h besteld. Kan iemand inschatten wanneer die zal geleverd worden (en zeg aub niet de dealer... k wil gewoon een second opinion)?
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
:)

Ik verwacht dat men de autos toch vanaf April gaat leveren. Nu is men de auto hard aan het produceren om een voorraad op te bouwen, zodat de eerste auto gedoceerd geleverd kunnen worden. Wanneer er voldoende zijn zullen de deuren geopend worden. Veelal heeft een autoproducent zo'n 6-12 maanden nodig tussen introductie en start van de levering.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Eind februari begin maart 2011, was de prognose voor de FE maar ga uit van mei/juni buiten de first editions om die worden echt als eerste geleverd met de dealerauto's.
 

willemvdvliet

Hoort erbij
18 okt 2010
27
0
0
Afgelopen vrijdag telefoontje gehad van Lexus Amsterdam.
Men verwacht de auto te kunnen leveren medio april (bouw ergens richting januari?).
Auto is een business line pro met navigatie en parkeer sensoren in de kleur donkergrijs (lease).
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Mijn leasemij verwacht hem 8 april, maar je moet waarschijnlijk toch rekening houden met uitloop.
De productie start in januari en het verschepen duurt ook een tijdje, vandaar deze inschatting.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Zou ook kunnen dat het eerder komt.. een collega van me heeft de Auris Hybrid besteld toen die net uitkwam, en het zou in oktober geleverd worden.. uitendelijk is het in augustus geleverd...
 

Chandra

Nieuw hier
2 nov 2010
7
0
0
willemvdvliet zei:
Afgelopen vrijdag telefoontje gehad van Lexus Amsterdam.
Men verwacht de auto te kunnen leveren medio april (bouw ergens richting januari?).
Auto is een business line pro met navigatie en parkeer sensoren in de kleur donkergrijs (lease).

De mijne wordt ook donkergrijs :mrgreen: . Het is een Comfort (Belgische spec - die met de 16" velgen), met parkeercamera, de Navigatie, Convenience en Technology packs als extra's.
 

Bijlagen

  • marvin1.gif
    marvin1.gif
    11 KB · Weergaven: 50

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
Ik kreeg vandaag een brief met een 'voorrangsregeling' voor de levering van de CT. Hij zou dan vanaf eerste helft maart geleverd worden als ik een code aan de dealer laat zien. Iemand anders deze brief ook gehad? En weet iemand of dit ook voor lease geldt?
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
waarom zou het dan niet voor lease gelden? Ik neem aan van wel.. tenminste.. ik krijg dezelfde behandeling met mijn huidige leaseauto als iemand met een ' koopauto'
 

willemvdvliet

Hoort erbij
18 okt 2010
27
0
0
Dan wachten we met smacht de code af :)
Toen de dealer mij belde vertelde hij mij dat er een allocatie was van 350 voertuigen voor NL.
Wellicht dat de auto hier dermate populair is dat ze andere productie allocatie erbij hebben gekregen van omliggende landen zoals Duitsland, Belgi? etc? Feit is natuurlijk dat er procentueel veel hybrides rondrijden als je een vergelijking maakt met omliggende landen.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Als je de brief goed leest is het om je naar de dealer te "lokken" :p om er een te bestellen, goed lezen, van een voorrangregeling is GEEN sprake. Niet iets op een Forum zetten wat niet zo geformuleerd wordt door de dealers van Louwman retail :neutral: . Ik kreeg ook zo'n bericht van Lexus Rotterdam terwijl ik toch echt een CT200 FE in Den Haag door Breda heb besteld, en daar heb ik geen voorrangsbrief van gehad. Onzin dus die voorrangsregeling :hi:


Oooh en heren, Louwman moet op voorhand bestellen bij de fabriek, dus die a-lokatie's kunnen alleen door Brussel verdeeld worden, wordt leuk gezien de verschillen binnen europa kwa uitvoeringen. Krijg je zo'n omgebouwde uit het Belgische Zeebrugge en denk je een goede onaagetaste Japanner te krijgen, dat heb ik 1 keer met een yaris T-sport gehad, na 3 maanden verkocht, dus de ervaringen met Zeebrugge zijn niet zo best :X .
 

Dnns

Hoort erbij
12 dec 2010
95
0
0
ct200H zei:
Als je de brief goed leest is het om je naar de dealer te "lokken" :p om er een te bestellen, goed lezen, van een voorrangregeling is GEEN sprake. Niet iets op een Forum zetten wat niet zo geformuleerd wordt door de dealers van Louwman retail

Er wordt letterlijk van een voorrangsregeling gesproken in de brief. Lees hem nog maar eens.
Echter is hij gericht aan de ontvangers van de digitale nieuwsbrief die dus inderdaad 'gelokt' worden.
Ik was in de veronderstelling dat hij gericht was aan de personen die al besteld hadden, maar dat is dus niet het geval.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Valt niks meer te lezen, heb alles al weggefl....., haat die mail van de dealers van Louwman retail, dat geziek dat je je auto in de buurt moet brengen, laten halen voor onderhoud (en heeeeeeeeeeell toevallig altijd een Louwman dealer) blablabla, mag ik dat zelf uitmaken? Laat mij lekker bij van Dorst in Breda, lekker geen Louwman vestiging en hebben ook een goede verzekeringstak (lees goedkoop, voor lexus- en toyota rijders)

Vanmorgen is de GS opgehaald, hij is een van de 1000-zoveel die terug moesten, chauffeur stond vast op de oprit :D kreeg hem niet uit de sneeuw, zelf maar even het gaspedaal ter voete genomen en hopla :cold: karren met dat ding.
 

Lustigson

Nieuw hier
28 dec 2010
8
0
0
Ik heb een CT besteld via LeasePlanDirect. Van de week kreeg ik een leververwachting: week 21 -- dat is eind mei. Dus geduld is wel vereist als je een CT wilt rijden, denk ik.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Lootjes is dus onzin, heb de tweede al ontvangen, maar wij hebben een First edition en die komt gewoon begin/half maart, staat nu op de band in Japan om in elkaar gezet te worden volgens Louwman :) Waarschijnlijk wordt hij zelfs eerder afgeleverd! Maar Louwman gaat voor het gemak van voornoemde datums uit waarschijnlijk omdat de boot ook tegenwind kan hebben :splash: .
 

new2ct200h

Nieuw hier
7 jan 2011
8
0
0
Hoi, heb al gereageerd in topic van redouanvh mbt korting bestellen. Ik heb interesse en ik ben afgelopen dinsdag bij Louwman geweest voor mijn eerste kennismaking met de welliswaar pre-productie modellen van de CT200h. Ik ben serieus aan het overwegen voor deze hybride naast de Auris HSD (geen meter in de CT200h mogen rijden helaas, maar dat werd ook niet aangeboden). Op mijn vraag wat de levertijd is kreeg ik dus van betrouwbare bron te horen: indien voor eind januari besteld, dan eind april begin mei dit jaar levering. Eerste worden laatste week van februari bij dealers verwacht...eigenlijk nog minder dan 8 weken dus ;)