willemvdvliet zei:Afgelopen vrijdag telefoontje gehad van Lexus Amsterdam.
Men verwacht de auto te kunnen leveren medio april (bouw ergens richting januari?).
Auto is een business line pro met navigatie en parkeer sensoren in de kleur donkergrijs (lease).
om er een te bestellen, goed lezen, van een voorrangregeling is GEEN sprake. Niet iets op een Forum zetten wat niet zo geformuleerd wordt door de dealers van Louwman retail :neutral: . Ik kreeg ook zo'n bericht van Lexus Rotterdam terwijl ik toch echt een CT200 FE in Den Haag door Breda heb besteld, en daar heb ik geen voorrangsbrief van gehad. Onzin dus die voorrangsregeling :hi:ct200H zei:Als je de brief goed leest is het om je naar de dealer te "lokken"om er een te bestellen, goed lezen, van een voorrangregeling is GEEN sprake. Niet iets op een Forum zetten wat niet zo geformuleerd wordt door de dealers van Louwman retail
kreeg hem niet uit de sneeuw, zelf maar even het gaspedaal ter voete genomen en hopla :cold: karren met dat ding.
Waarschijnlijk wordt hij zelfs eerder afgeleverd! Maar Louwman gaat voor het gemak van voornoemde datums uit waarschijnlijk omdat de boot ook tegenwind kan hebben :splash: .