Levertrijd ct200h

Chandra

Nieuw hier
2 nov 2010
7
0
0
k Heb net een ct200h besteld. Kan iemand inschatten wanneer die zal geleverd worden (en zeg aub niet de dealer... k wil gewoon een second opinion)?
 

new2ct200h

Nieuw hier
7 jan 2011
8
0
0
Pre-productie modellen is mij verteld. Echte CT200h's :hi: Ik ben dus langsgeweest bij Louwman in Raamsdonkveer en heb ze daar gezien en erin gezeten (Eeuh nee,geen kartonnen uitvoering maar die heb ik wel gezien in de showroom bij van dorst in breda) alleen dus niet in gereden. Op de CT200h in BusinesslinePro uitvoering (Opal Granite) zat bijv. geen achteruitwisser op terwijl dit wel erop hoort te zitten. En nog iets...ben het even kwijt (niet raar als ik alle folders en brochures aan het bestuderen ben :O )
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Nou ja ruitenwisser, het is meer een verkapt ruitentrekkertje, beetje swaffelrubbertje, maar goed op de preproduction zat het er inderdaad niet op :D
 

new2ct200h

Nieuw hier
7 jan 2011
8
0
0
ct200H zei:
Nou ja ruitenwisser, het is meer een verkapt ruitentrekkertje, beetje swaffelrubbertje, maar goed op de preproduction zat het er inderdaad niet op :D
Ja, klopt. Iedereen die een CT200h heeft besteld zou er van op aankunnen dat er dus wel een wissertje is gemonteerd op zijn of haar lexus. :rulez:

Ik heb naar nu ik het begrijp ook in een officieel ct200h documentje mogen kijken, daarin staat vermeldt dat eind februari de leveringen FE's tezamen met de demo auto's naar de dealers in NL komen. En vanaf 1 maart zal dan officieel uitleveringen plaatsvinden (het zal nog flink druk worden in de werkplaatsen van de 11 lexus vestigingen in het land). Daar stonden ook de marketing- en de verkoopargumenten in tussen een CT200h en een Auris HSD. Een collegaatje heeft dit weekend een nieuwe Auris HSD opgehaald. Dat is ook mijn eerste keuze voordat ik erachter kwam dat de CT200h ook besteld mocht worden. Inmiddels gezien op een overzichtje dat er al 31 stuks CT200h's zijn verkocht bij van dorst van de circa 400 stuks totaal landelijk op dit moment. Quotum is gesteld op een 1600 stuks landelijk voor 2011. Als het zo doorgaat, en met een naar mijn mening bijzonder gewaagd en ijzersterke reclame (deel 1 van 4) en niet te vergeten geplande marketingactiviteiten op locaties, zijn de kansen groot dat dit gehaald zal worden. Ik ben benieuwd naar een proefrit en meer :photo:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Zo hoor je nog eens wat!
Maar Louwman zit op de site wel te sodemieteren met de prijslijsten en de uitvoeringen, ik geloof dat de huidige getoonde prijslijst al de 7e wijziging is sinds oktober 2010.

Afijn er zit steeds meer op de bus.line en bus line pro uitvoeringen. Volgens mij weten ze het zelf nog niet na al die wijzigingen. Wel is er een lijst met te bestellen accessoires bij (eindelijk) en natuurlijk de prijzen.

Maar goed de onze zal wel begin maart afgeleverd worden, en dat is een sienna bruine FE. Navraag bij Louwman met de preciese lijst van standaard meegeleverde opties op de first edition zijn nog steeds niet duidelijk of te reproduceren, zal hopelijk meer opzitten dan wat is aangegeven bij de aankoop. :O
 

Bart71

Hoort erbij
9 jan 2011
25
0
0
ct200H zei:
Zo hoor je nog eens wat!
Maar Louwman zit op de site wel te sodemieteren met de prijslijsten en de uitvoeringen, ik geloof dat de huidige getoonde prijslijst al de 7e wijziging is sinds oktober 2010.

Afijn er zit steeds meer op de bus.line en bus line pro uitvoeringen. Volgens mij weten ze het zelf nog niet na al die wijzigingen. Wel is er een lijst met te bestellen accessoires bij (eindelijk) en natuurlijk de prijzen.

Maar goed de onze zal wel begin maart afgeleverd worden, en dat is een sienna bruine FE. Navraag bij Louwman met de preciese lijst van standaard meegeleverde opties op de first edition zijn nog steeds niet duidelijk of te reproduceren, zal hopelijk meer opzitten dan wat is aangegeven bij de aankoop. :O

Hallo,

Ik heb een witte CT200h Business Line Pro met als extra Hard Disk Drive Navigatie systeem besteld, verwachtte levertijd April...?

Wat zit er nu al meer op dan wat er in 1e instantie niet op zat?
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Achteruitrijdcamera met lijnen in de spiegel, auto dimmende binnenspiegel deze stonden volgens mij niet op de eerste prijslijsten als standaard. Volgens mij zal het wel loslopen met deze zaken en zitten ze gewoon op alle CT's bus.pro. die geleverd gaan worden.
 

Audiophile

Actief
11 okt 2010
132
1
0
ct200H zei:
Achteruitrijdcamera met lijnen in de spiegel, auto dimmende binnenspiegel deze stonden volgens mij niet op de eerste prijslijsten als standaard. Volgens mij zal het wel loslopen met deze zaken en zitten ze gewoon op alle CT's bus.pro. die geleverd gaan worden.

Deze opties stonden er al vanaf het begin op.....

Wat ik wel heb gezien is dat er geen LED koplampen meer mogelijk waren bij de buss. en Pro. Terwijl ik deze wel op mijn pro besteld heb...Louwman gebeld en jahhhh ook dit was weer een fout.

Daarnaast vind ik het jammer dat ik geen andere bekleding kon kiezen (bij bestellen) dan zwart. Terwijl dit nu wel kan.....

En is het ook opgevallen dat je als optie een Energy monitor kan kiezen?!?!? Wat is dat.... zag het niet terug in de acc. prijslijst.

Al met al de communicatie met de Japanners en hun importeurs mogen een stuk beter. Hoewel...... Duitsland had zijn informatie (op website) al veel sneller en duidelijker in beeld dan Louwman.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Op de prijslijst van oktober 2010 stonden deze zake er niet bij, wel bij het overzicht van de standaardspecifikaties, echter wel superonduidelijk.Zoals al eerder geschreven in dit forum heeft Louwman er een handje van een potje te maken van de nieuw te bestellen/leveren auto's bij de fabriek door vooraf te vroeg zaken kenbaar te maken. Daarom staat onder aan de prijslijsten wijzigingen voorbehouden. In belgie is dat beter geregeld, kijk daar maar eens wat je allemaal kunt bestellen, Louwman denkt nog te veel in massa's leveren , kortom Louwman denkt dat we allemaal van boerekool met worst houden.

Ik ben van mening dat geen enkele importeur een auto kan en wil leveren geheel volgens de vraag van de klanten, dat is een rare zaak dat je maar moet kiezen uit de vaste menulijst, een soort arrogantie van take it or leave it.

Als jij een pimpelpaarse Ct wil met gele bekleding is dat jouw zaak, niet die van een importeur.
Een bijkomend probleem is dat Toyota/Lexus Nederland helemaal niet belangrijk vind, in 1.5 dag is de jaarproductie voor Nederland klaar, dus veel melk hebben ze niet in de pap te brokkelen. :hi: