Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.
Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.
Ja, klopt. Iedereen die een CT200h heeft besteld zou er van op aankunnen dat er dus wel een wissertje is gemonteerd op zijn of haar lexus. :rulez:ct200H zei:Nou ja ruitenwisser, het is meer een verkapt ruitentrekkertje, beetje swaffelrubbertje, maar goed op de preproduction zat het er inderdaad niet op![]()
ct200H zei:Zo hoor je nog eens wat!
Maar Louwman zit op de site wel te sodemieteren met de prijslijsten en de uitvoeringen, ik geloof dat de huidige getoonde prijslijst al de 7e wijziging is sinds oktober 2010.
Afijn er zit steeds meer op de bus.line en bus line pro uitvoeringen. Volgens mij weten ze het zelf nog niet na al die wijzigingen. Wel is er een lijst met te bestellen accessoires bij (eindelijk) en natuurlijk de prijzen.
Maar goed de onze zal wel begin maart afgeleverd worden, en dat is een sienna bruine FE. Navraag bij Louwman met de preciese lijst van standaard meegeleverde opties op de first edition zijn nog steeds niet duidelijk of te reproduceren, zal hopelijk meer opzitten dan wat is aangegeven bij de aankoop. :O
ct200H zei:Achteruitrijdcamera met lijnen in de spiegel, auto dimmende binnenspiegel deze stonden volgens mij niet op de eerste prijslijsten als standaard. Volgens mij zal het wel loslopen met deze zaken en zitten ze gewoon op alle CT's bus.pro. die geleverd gaan worden.