Lexus groentje!

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Weet je zeker dat je een gebruikte auto hebt gekocht? 😁
Staat er heel erg netjes bij zo, en de naam past 'm (of is het een zij?) ook wel.
Prachtige auto, geniet er van!!! ;)(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Majootje

Majootje

Nieuw hier
3 apr 2021
20
21
3
Hahaha bedankt! Wel enorme spierpijn nu eerlijk gezegd van het handmatig polijsten en waxen 😅
Maar helaas zijn sommige diepe krassen nu wel zichtbaarder geworden, vooral achter, dus ik denk dat ik voor die wel een lakstift o.i.d. ga kopen ...
 

Majootje

Nieuw hier
3 apr 2021
20
21
3
Hier zit ie:
 

Bijlagen

  • 20210418_171207.jpg
    20210418_171207.jpg
    2,6 MB · Weergaven: 50

robtp09

Heel actief
4 mei 2020
558
1
354
63
Auw.....dat is een beste inderdaad, maar als je de kras vult met een lakstift en daarna polijst of zo is 'ie nagenoeg weg. Of je laat spot repair doen, dan is 'ie écht weg.
Stom is dat hè, op e.o.a. manier weten ze krassen heel goed te camoufleren, de mijne werd ook steeds krasseriger naarmate ik vaker gewassen en in de was had gezet, en niet door eigen toedoen...als we er nou eens achter konden komen waarmee ze camoufleerden dan konden we dat zelf ook wel doen 😜
 

Paul Rush

Nieuw hier
11 apr 2021
24
7
3
Heel veel plezier met ophalen!!
Wij hebben gisteren de CT voor mijn zoon opgehaald, helemaal heppiedepeppie is 'ie ermee, en hij staat er letterlijk bij als nieuw, zowel van binnen als van buiten, dat parelmoer wit doet het heel goed in de zon, echt mooi.
De HDD is heel simpel; je stopt een cd in de speler en volgens mij komt dan de vraag of die opgeslagen moet worden, dan heb je de keus, wel of niet. En als er geen vraag komt is het een instelling, cd's wel of niet opslaan. En het gaat heel snel, dat opslaan, duurt minder dan het eerste nummer zeg maar, dan staat 'ie op de schijf.
Ook voor Majootje: HDD vullen is toch iets anders. Zojuist 2 cd’s op de HDD gezet. Kan rijdend. Duurde ong 15 min per cd.
Cd erin, muziek laten starten. Op de knop “REC” drukken en z’n gang laten gaan. Je ziet dan dat hij traag de nummers aftelt tot 1, als hij klaar is geeft hij aan “opname voltooid”.
Mijn HDD was nog leeg, dan is het tabblad HDD nog donkergrijs. Zodra er een cd opstaat, wordt de tab lichtgrijs, zoals FM bijv en kun je hem dus aankiezen. Alle info qua titels etc is ook meegenomen.
 

Paul Rush

Nieuw hier
11 apr 2021
24
7
3
Majootje: op de foto zie ik niet goed hoe de wangen van de bestuurdersstoel eruit zien. Is de slijtage hersteld? Geeft dat spul niet af op je kleding?
De kras achter zie ik dan weer wel goed, helaas, dat is een flinke.
Van de rest van je poetswerk krijg ik lasogen 😋👍
 

Majootje

Nieuw hier
3 apr 2021
20
21
3
Bedankt voor de tips t.a.v. de HDD. Ik weet niet of ik het veel ga gebruiken omdat ik over het algemeen nu toch meer spotify gebruik (en gelukkig gaat de BT verbinding zo erg goed!)
De wangen zijn verbeterd met vooral de leerconditioner, maar er zitten toch nog wel scheurtjes enzo in. ik denk dat het mooiste is om die met een klein beetje te schuren en met leerplamuur op te vullen en dan met de leerverf te kleuren.
Zodra ik dat ga doen zal ik uiteraard weer fotos (voor en na) maken en posten op het interieur forum!