- 3 apr 2021
- 20
- 21
- 3
Hoi Rob, Bedankt voor je bericht! Ik zou misschien ooit wel de upgrade willen maken naar een IS 300H, maar blijf voor nu even de CT rijden! Ik ken het probleem van je zoon.. ik heb daar dus zelf erg lang naar gezocht en heb zowel mijn budget iets moeten verhogen, als wel de mx. km stand. Het zat ook zo ingebakken bij mij om een auto met een zo laag mogelijke km stand te willen kopen...Dag Marjolein, welkom hier! Denk dat je een verstandige beslissing hebt genomen, van de Mini - eerlijk is eerlijk, het is een kek bakkie en staat er mooi bij - naar een Lexus CT. Zeker weten dat je daar geen spijt van gaat krijgen.
Zelf heb ik jaren Toyota gereden, en vóór de Toyota's wat Nissans en dáárvoor Franse en Duitse hokken. Die hebben me veel geld gekost, helaas, maar op enig moment zag ik het licht en werd verstandig, ik had ongeveer jouw leeftijd toen dat gebeurde
Ik ben 11 maanden geleden overgestapt van Toyota naar Lexus, ik heb een IS 300h en daar heb ik nog geen seconde spijt van gehad, probleemloos, eigenlijk net als de Toyota's maar dan next level zeg maar.
Toevallig ben ik nu voor mijn zoon (26) op zoek naar een CT maar met een budget van max 10k en dat valt nog niet mee; meneer wil leer en liefst zoveel mogelijk van die andere leuke optie's en dan zo min mogelijk km's. Dat laatste heb ik er al een beetje uit kunnen praten maar meer dan 150k wil 'ie niet. Ik heb gezegd dat 'ie zijn gemak moet houden en me rustig moet laten zoeken anders wordt het een haastklus en dat is nooit goed. We zullen zien waar we uit komen.
Ben benieuwd naar de jouwe, veel voorpret vast!!
Ik hoop dat ik eind deze week mijn CT kan showen op het forum!
Oh dat is jammer!!Had al zo'n idee. maar goed, heb ze hier op forum nu te koop en maar zien of ik ze kan slijten.