Lexus IS 500 V12

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik wil hem ook wel uploaden op de Lexusforum youtube pagina.
 

KWP

Stamgast
7 nov 2010
1.790
1
38
Ziekelijk project hoor! Ik zou het lef niet hebben om het te proberen....
 

micdee

Heel actief
16 jul 2011
694
2
0
Tja je zou het nier verwachten een 5l V12 met een boel koppel.....

Wat ga je nog doen om de carrosserie te verstevigen?
Lijkt me dat je de auto welke niet ontworpen is voor een dergelijke motor toch moet gaan versterken anders gaat na verloop van tijd de motor er met alleen de achteras er van door....
 

slippernick

Heel actief
17 dec 2010
831
0
0
tevet!!!
dat wil ik ook wel.
meesterwerk.......ik hoop dat je ook op de meeting kan komen met dit monster.
sucses met de verdere bouw hier van.
 

groundspeed

Nieuw hier
12 apr 2012
15
0
0
Filmpje is geupload op youtube:

http://www.youtube.com/watch?v=AgrnwKDPmY4
Het is maar een korte opname. Maar wel een indruk van het geluid van zo'n ding zonder volledige uitlaat, we hebben hier alles na de katalysatoren losgegooid!

Een uitlaat moeten we nog bouwen, maar nu eerst hebben we weinig tijd hiervoor.
We hebben eerst nog enkele klanten auto's te swappen... :rulez: "Groundspeed Projects"

Nieuwe foto's volgen,
de auto draait nu in testfase...op een stock IS200 eindpijp.. :( ..vermogen/koppel behoorlijk genekt...maar we kunnen rustigaan testen.... :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik heb de post op de voorpagina maar even geupdate met de video :)
 

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
Kijk dit zie ik nou echt heel graag !!!! . Nog zo een sleutelaar :hi:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat wij 2 de enige in heel NL zijn met een unieke lexus ( motorisch)

Ziet er echt strak uit hoor ;) ben erg benieuwd hoe deze auto zal rijden :)
 

groundspeed

Nieuw hier
12 apr 2012
15
0
0
Aristo boy zei:
Kijk dit zie ik nou echt heel graag !!!! . Nog zo een sleutelaar :hi:

Ik durf met zekerheid te zeggen dat wij 2 de enige in heel NL zijn met een unieke lexus ( motorisch)

Ziet er echt strak uit hoor ;) ben erg benieuwd hoe deze auto zal rijden :)


Oww, wat voor een unieke motor heb je der'in gelepeld? Ik ben erg benieuwd.. :hi:
 

Aristo boy

Hoort erbij
7 nov 2011
43
0
0
hahah nou een andere motor heb ik niet in mijn Aristo gelepeld maar wel flink aan de Anabolen gehangen :)
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
hey ad ziet er weer lekker strak uit. Zag het youtube filmpje op autoblog. Netjes hoor.
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
poeh wat een ongelofeloos project hoor heb het filmpie net gecheckt en je moet het zien om te geloven whahaha
wat zijn de verwachtingen kwa pks ad ? zie al plaatjes van die gasten in hun veel te dure duitsers die schijt krijgen voor de stoplichten als je ietsjes gas geeft succes met afbouwen man :rulez:
 

Robokill

Actief
5 feb 2012
119
5
0
wat betreft de carrosserie. Ik denk dat de IS genoeg stijfheid heeft. Die moter heeft iets van 400 pk max ofzo? Er zijn al meer mensen met 400+ pk in een IS. Dus Ad zal wel gezien hebben dat het lukt.
 

groundspeed

Nieuw hier
12 apr 2012
15
0
0
Hube zei:
Ik heb de post op de voorpagina maar even geupdate met de video :)

Dank je Hube,

Brengt mooi stukkie reklame voor het bedrijf met zich mee! Tot zelfs in Griekenland hebben ze het door! Het verste geleverd door ons is op dit moment is nog Portugal, daar hebben we al klanten zitten die motoren van ons afnemen, who's next? "See Ya at Groundspeed Projects"

Aangezien we druk bezig zijn geweest aan modificaties voor sprintauto's van klanten en uitleveren van onze Japanse motorblokken hebben we nog niet echt veel werk aan de IS500 kunnen doen qua fine-tuning. Er is nog eea aan te doen...
Intussen heeft ie er al heel wat kilometers erop. Ding is echt rap, ondanks de smalle uitlaatpijp, we zullen binnenkort nog wat foto'tjes posten. (Spintje achter een F360 F1, en die gast maar spiegelen, hij kon ons niet kwijt! :hi: . , Tijdje later redlight, and....go, hij niet mee, helaas, hij wilde klaarblijkelijk niet afgaan voor zijn mooie dame/spetter die hij naast zich had. Mijn banden kermden het uit... :)