Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Ok bedankt, mooi compact blok zo te zien maar is het gewicht niet een beetje teveel voor een IS? Soms worden kleinere auto's met dikke motoren voorin nogal neushappy. Ik ben benieuwd, heel mooi om dit project te volgen.
volgens mij valt het mee met het gewicht van dit blok omdat het van aluminium is, staat ergens in dit topic volgens mij, maar ik kan het fout hebben...
Idd staat er ook maar het blijft een blok voorin de IS. En teveel vermogen op de achterwielen kan ook spannend zijn in een relatief kleine auto als de IS. Dat zie je ook met BMW 3 serie en de M uitvoering. Erg veel pk's op de achteras en vervolgens alle hens aan dek om het zonder slippen de weg op te krijgen. Dat blijft uitkijken. Net de Century bekeken op Google, wat een leijk ding zeg. Zo'n mooie motor en dan verpak je dat is een gedrocht. Maar goed mijn mening. Ik heb ooit een oude Crown gehad met overal chroom, niet de vierkante uitvoering maar de wat rondere. Vond ik toen een hele auto. Die rijden nog in Azie als taxi en een miljoen op de klok. Hier roesten ze weg, daar gaat het gewoon niet stuk. Het reed als een dweil, sturen was meer een roer van een boot bedienen maar wat een comfort.
wahahah... mn ouders hadden de vierkante versie met 2.8 motor erin.. koelkastje achterin enzo... maar we zitten Ad zijn topic te vervuilen... Ad! wanneer komen er nog meer video's?!
ahmay zouden onze belgische vrienden zeggen. :rulez: Wat een geluid. Diep respect voor de klus en natuurlijk het behaalde resultaat!! :worship: :worship:
Respect voor het lef en de opoffering van een mega pak tijd.
Maar jullie zijn niet de enige 2 met een dikke brommer.
Ik ben al 4 jaar de trotse bezitter van een heuze IS430.
Helemaal legaal met V8 op kenteken.