Lexus IS 500 V12

Lexter

Heel actief
4 jul 2011
768
0
0
ik hoop dat je naar de meeting komt !! tenminste je auto dan .... wie hem brengt is niet van belang !
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Wat voor V-12 motor is dit? Uit welk type auto komt dit blok? Wel een hele uitdaging, hopelijk komt het goed met de koeling. Succes. :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
Lexter zei:
ik hoop dat je naar de meeting komt !! tenminste je auto dan .... wie hem brengt is niet van belang !

LOL!!!! Ik hoop ook dat hij daar staat...

Wel leuk om te lezen dat je dat mannetje zo kon bijhouden haha ik ben benieuwd hoeveel pk's dat ding eruit spuugt...
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Ok bedankt, mooi compact blok zo te zien maar is het gewicht niet een beetje teveel voor een IS? Soms worden kleinere auto's met dikke motoren voorin nogal neushappy. Ik ben benieuwd, heel mooi om dit project te volgen.
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
volgens mij valt het mee met het gewicht van dit blok omdat het van aluminium is, staat ergens in dit topic volgens mij, maar ik kan het fout hebben...
 

Coordinator

Actief
1 nov 2009
437
0
0
Idd staat er ook maar het blijft een blok voorin de IS. En teveel vermogen op de achterwielen kan ook spannend zijn in een relatief kleine auto als de IS. Dat zie je ook met BMW 3 serie en de M uitvoering. Erg veel pk's op de achteras en vervolgens alle hens aan dek om het zonder slippen de weg op te krijgen. Dat blijft uitkijken. Net de Century bekeken op Google, wat een leijk ding zeg. Zo'n mooie motor en dan verpak je dat is een gedrocht. Maar goed mijn mening. Ik heb ooit een oude Crown gehad met overal chroom, niet de vierkante uitvoering maar de wat rondere. Vond ik toen een hele auto. Die rijden nog in Azie als taxi en een miljoen op de klok. Hier roesten ze weg, daar gaat het gewoon niet stuk. Het reed als een dweil, sturen was meer een roer van een boot bedienen maar wat een comfort. :D
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
wahahah... mn ouders hadden de vierkante versie met 2.8 motor erin.. koelkastje achterin enzo... maar we zitten Ad zijn topic te vervuilen... Ad! wanneer komen er nog meer video's?!
 

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.728
467
83
Awesome!

Wie kan dit bij mijn IS200 doen? En wat gaat dat grapje me kosten :)
 

koenjer

Nieuw hier
29 jun 2012
2
0
0
Mega gaaf, volle engine bay :)
Is er nog ruimte voor de airco?

Hoe zit je met de warmte afvoer, kun je hier nog mee file rijden?
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
ahmay zouden onze belgische vrienden zeggen. :rulez: Wat een geluid. Diep respect voor de klus en natuurlijk het behaalde resultaat!! :worship: :worship:
 

ThinlaneT

Heel actief
21 sep 2010
598
50
28
Erg knap gedaan en mooie sound. Respect! Ik ben stiekem wel benieuwd hoe deze klinkt onder belasting, zowel van binnen als buiten.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Super! Alleen in het 2e filmpje toch nog het kenteken te zien, haha.
Nogmaals: vette sh#t!!!!
 

Esteban

Heel actief
5 okt 2010
611
0
0
Respect man voor het werk!!!!!! :worship:

johanm zei:
ahmay zouden onze belgische vrienden zeggen.
Ik vind het fantastisch, maar onze Belgische wetgevers zal dit iets minder vinden.

En dan nog maar te zwijgen op de keuring, zie ze daar al staan....



:D :D
 

marcel

Nieuw hier
25 jan 2011
15
0
0
Respect voor het lef en de opoffering van een mega pak tijd.
Maar jullie zijn niet de enige 2 met een dikke brommer.
Ik ben al 4 jaar de trotse bezitter van een heuze IS430.
Helemaal legaal met V8 op kenteken.