@ Redbaron
De J160 bak is helaas met ge?ntegreerde bellhousing. Maar voor de genoemde vermogens zou de bak prima moeten voldoen. Maar boven de 240 pk zou ik het, zeker met echt race gebruik, voor gezien houden.
Miscchien dat de S2000 bak een sterkere set tanden heeft, maar ook het S2000 blok (F20c) levert 'maar' 200+ Nm koppel. Denk dat het koppel de voornaamste beperking is.
Met 200+pk/250+ Nm kan je beter een R154 bak gebruiken, wel met lose bellhousing en een bak die veel kan hebben. Is wel een 5 bak helaas. Of natuurlijk de legendarische V160 Getrag 6 bak maar daar moet je de knip we flink voor open trekken helaas.
Maar leuk om te horen dat je op de baan rijd met TR's.
Mijn ouwe heer heeft er ook eentje die hij uit africa heeft geplukt.
Maar die gaat helaas de deur weer uit om ruimte te maken voor ander oud spul.
http://www.prewarcar.com/index.php?option=com_caradvert&view=ad§ion_id=4&id=70842&Itemid=434
Dus mocht je nog een klus project zoeken :rulez:
Mocht ik mijn bak eruit hebben dan ben je de eerste die het hoort.
Disclaimer: Al mijn 'kennis' hierover is theoretisch, ik heb de beschreven bakken nog niet zelf opgeblazen of in me handen gehad.