Ik heb deze besteld in de 4G-64G variant: https://nl.aliexpress.com/item/1005006773796617.html@ Metalfreak: welk android unit heb je besteld als ik mag vragen?
Maar dat is toch bekend bij AliExpress? Dat is ook het risico van bestellen daar en daarom is de prijs ook zoveel lager dan iets hier bestellen. Maar mede daarom wil ik ook geen unit van enkele honderden euro's bestellen. Al heb ik mijn Xiaomi telefoon ook rechtstreeks vanuit China besteld bijvoorbeeld en die werkt naar volle tevredenheid.Deze heb ik ook gekocht, binnen 3 maand touch screen stuk. Nieuw screen geregeld, moest zelf de verzendkosten betalen, was een inch te groot...... Niet best daar. Ligt nog defect in de kast helaas....... Garantie en service kennen ze niet. Wordt nergens reactie op gegeven.
Update: de radio zit erin.dankje. ik hoor graag of het goed is gegaan met plaatsen, en of alles goed werkt.
Eens, mijn dashboard heeft ook het sticky dashboard probleem en daardoor ook al twee scheuren vanaf ventilatierooster naar voorruit. In de winter slaat het dashboard door de vochtigere lucht ook een beetje wit uit. Het is met voldoende schoonmaakmiddel (ga niet schuren) wel weer weg te krijgen, maar door het vocht in de lucht blijft het steeds terugkomen. Rammelen doet het bij mij ook niet. En in de deurpanelen heb ik inderdaad ook al scheurtjes. Het grappige is wel dat de scheurtjes niet zichtbaar zijn bij temperaturen boven de 30 graden, want dan zet het dashboard door de warmte weer genoeg uit om die kieren te vullen.Inderdaad jammer dat die dashboards na verloop van tijd erg kwetsbaar worden. Toen die terugroepactie van de takata-airbag was moest het hele dashboard eruit. Dat ging nog goed, maar daarna had ik wel ineens last van de beruchte “dash rattle” zoals ie op CL benoemd is. Een stukje schuim in het midden tussen de voorruit en het dashboard loste dat op. Daarna is een aantal keren het multimedia systeem uit- en weer ingebouwd omdat het loopwerk van de navigatie-dvd-speler stuk was. En daarna is het touchscreen nog een keer gerepareerd. En dan zie je dat terug bij de rand boven de ventilatieroosters. Dus aan eenieder die dit eens probeert, wees héél voorzichtig want het brokkelt met ouderdom makkelijk af.
Ergens in die tussentijd is het dashboard een keer gescheurd/gebarsten wat je wel ziet maar het is verder niet gaan rammelen of zo. En in de zon wordt het dashboard plakkerig, net als de bovenkant van de deurpanelen. Dus aan eenieder die z’n IS gen2 in de zon parkeert, zet de neus zoveel mogelijk richting het noorden of gebruik iets om het af te dekken. Beter nog: parkeer in de schaduw.
En 2006-2012 is precies de IS generatie 2 ja waar ik het ook over had. Maar als het buiten 35+ graden is, dan kun je proberen af te schermen wat je wil, maar er komt toch hitte binnen. En helaas kun je niet altijd voorkomen dat er toch her en der direct zonlicht binnenkomt. Je kunt moeilijk je auto bij elke keer parkeren in een volledige hoes bedekken. En je kunt het nu wel doen, maar als de vorige eigenaar dat nooit heeft gedaan is het grootste kwaad toch al geschied.Ik weet vanuit ClubLexus dat een aantal types last hebben van sticky dashboards en deurpanelen maar dat was alleen in een bepaalde periode, ik dacht 2006-2012. Dus het hoeft niet. De meeste auto's hebben er geen last van. Echter is het zeker een goed idee om je dashboard tegen de ultraviolette straling te beschermen met een zonnescherm. Ik heb leer op mijn dashboard wat gelijmd is dus neem ik geen enkel risico en gebruik een uitvouwbaar zonnescherm, scheelt ook enigzins om de binnentemperatuur binnen de perken te houden.
Mee eens. Ik had de mazzel dat de vorige eigenaren mijn auto altijd binnen hadden staan. Gelukkig hebben we hier niet die Amerikaanse hitte, die paar dagen dat het hier 35 graden is valt te overzien.En 2006-2012 is precies de IS generatie 2 ja waar ik het ook over had. Maar als het buiten 35+ graden is, dan kun je proberen af te schermen wat je wil, maar er komt toch hitte binnen. En helaas kun je niet altijd voorkomen dat er toch her en der direct zonlicht binnenkomt. Je kunt moeilijk je auto bij elke keer parkeren in een volledige hoes bedekken. En je kunt het nu wel doen, maar als de vorige eigenaar dat nooit heeft gedaan is het grootste kwaad toch al geschied.
Tja, mijn auto is oorspronkelijk geleverd in Miami dacht ik, dus die heeft in zijn eerste drie jaren al flink wat hitte gezien.Mee eens. Ik had de mazzel dat de vorige eigenaren mijn auto altijd binnen hadden staan. Gelukkig hebben we hier niet die Amerikaanse hitte, die paar dagen dat het hier 35 graden is valt te overzien.