Lexus IS250 Project topic!

Stefan O

Heel actief
25 mei 2015
559
195
43
Ben wel even benieuwd naar foto’, prijzen ed. Misschien dat je me dan een DM wil doen?
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Weer een kleine update:

Eindelijk is het logo binnen! Helaas wel het verkeerde logo. Het logo dat ze hebben opgestuurd was het klikbare logo. Helaas heb ik geen uitsparing in mijn bumper om dit vast te klikken. Daarom met de dremel aan de slag gegaan om alles te verwijderen. Vervolgens met kit het logo vastgekit in de bumper met dit als resultaat:

20220904_181330.jpg


20220904_181148.jpg


Al met al ben ik erg blij met de kwaliteit van de bumper en alle delen. Het was een grote gok om dit vanuit Japan naar Nederland te halen maar het was het zeker waard!!
 
  • Leuk
Waarderingen: D43m0n en Higgie

Dlanor

Nieuw hier
16 sep 2022
2
0
1
Hoi Daniel, gaaf om de 4IS bumper "conversie" te zien en fijn dat je dit allemaal deelt! Ik hoop mijn GS300 tzt te kunnen verkopen aangezien ik op internet (vaak in Amerika) regelmatig dit soort conversies gezien heb, sindsdien krijg ik dit plan/project niet uit m'n hoofd. De nieuwste generatie IS is helaas niet te koop in Nederland maar dit komt qua voorkant toch wel in de buurt (en scheelt wat $$)! Las ook dat je aanbood om de 4IS bumper eventueel te spuiten & monteren, mocht het zover zijn dan ga ik zeker contact met je opnemen, tot die tijd hou ik je project in de gaten 😁
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Mochten er nog mensen interesse hebben in de voorbumper.. Ik heb er van de 12 stuks nu nog 3 op voorraad :D

Stuur me maar een DM als je interesse hebt of meer informatie wilt :cool:
 

ArnoM

Actief
18 dec 2014
149
13
18
Ziet er allemaal top uit Daniël! 😃
Als ik dit zo zie mis ik mijn IS250 toch best wel. 🤤
 

MrDaniel

Actief
13 dec 2015
414
173
43
Dank je wel @ArnoM

Inmiddels rij ik nu enkele maanden met de bumper en krijg heel wat bekijks. Leukste was bij het outletcentrum dat er een man zat te wachten totdat ik eraan kwam omdat hij vragen had over wat voor bumper dit was. Dit laat toch weer zien hoe de Lexus community is.

Op dit moment ben ik ook bezig met nog een aantal projecten voor verkoop.

Dit zou gaan om:

- Carbon bumperlips
- Alle stijlen koplampen voor de IS250
- Alle stijlen achterlichten voor de IS250
En als laatste ben ik in gesprek met een fabriek die custom stuurwielen maakt.

Mocht iemand interesse hierin hebben laat het me dan vooral weten. Hoe groter we inkopen des te goedkoper het product natuurlijk wordt. :D(y)
 
  • Leuk
Waarderingen: Metalfreak en Arbitrator

Metalfreak

Heel actief
23 nov 2011
691
133
43
Dank je wel @ArnoM

Inmiddels rij ik nu enkele maanden met de bumper en krijg heel wat bekijks. Leukste was bij het outletcentrum dat er een man zat te wachten totdat ik eraan kwam omdat hij vragen had over wat voor bumper dit was. Dit laat toch weer zien hoe de Lexus community is.

Op dit moment ben ik ook bezig met nog een aantal projecten voor verkoop.

Dit zou gaan om:

- Carbon bumperlips
- Alle stijlen koplampen voor de IS250
- Alle stijlen achterlichten voor de IS250
En als laatste ben ik in gesprek met een fabriek die custom stuurwielen maakt.

Mocht iemand interesse hierin hebben laat het me dan vooral weten. Hoe groter we inkopen des te goedkoper het product natuurlijk wordt. :D(y)
Ik ben nu wel nog geïnteresseerd in nieuwe achterlichten, koplampen zijn al vervangen. Maar volledig afhankelijk van de prijs.
 

KymoRX

Nieuw hier
3 okt 2022
13
8
3
Weer een kleine update:

Eindelijk is het logo binnen! Helaas wel het verkeerde logo. Het logo dat ze hebben opgestuurd was het klikbare logo. Helaas heb ik geen uitsparing in mijn bumper om dit vast te klikken. Daarom met de dremel aan de slag gegaan om alles te verwijderen. Vervolgens met kit het logo vastgekit in de bumper met dit als resultaat:

Bekijk bijlage 179946

Bekijk bijlage 179947

Al met al ben ik erg blij met de kwaliteit van de bumper en alle delen. Het was een grote gok om dit vanuit Japan naar Nederland te halen maar het was het zeker waard!!
Dikke neus!
 

V6 Gerrit

Nieuw hier
7 jun 2023
16
5
3
Hoogte verstelling is prima. Dimmer daar in tegen is ff puzzelen. Je hebt een plus en een min draad naar de accu. Dan vervolgens een draad naar het led die gedimd wordt, een draad naar het dimlicht en een draad naar de zekeringskast. Het is een beetje ingewikkeld om zo uit te leggen maar zeker wel de moeite waard. Ik heb een dimmer gekocht in Duitsland omdat deze 50% dimde. De meeste dimmers die je in Nederland hebt die ondersteunen het dimmen van LED niet en bevelen alleen aan en uit aan zonder dat hij dus gedimd wordt. Helaas weet ik het merk niet meer maar zoek gewoon ff op LED dimmer automotive.

Mocht je de lampen bestellen zorg er dan voor dat je een setje uit japan/ china laat komen. De amerikaanse lampen zijn vaak zo lek als een mandje, en zoals je weet water + led gaat niet goed samen.
 

Descendent

Hoort erbij
15 jan 2024
25
20
3
Omdat ik het bij het doorlezen niet kon vinden. Is het nog gelukt met de yatour? En zo ja welke versie?