Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Erg netjes zeg! Ben ook benieuwd naar het geluid, maar kan helaas niet bij de meeting zijn. Iemand die achteraf de opname van de sound-contest op het het forum kan plaatsen.... voor de thuisblijvers...?
Yup, nog steeds het geval. Ik ging van 1:9,5 - 1:10 naar 1:8,5 - 1:9. Even wat harder optrekken in de P-garage, even dat Polootje met petje inhalen op de snelweg, et cetera
kijk khwong26 dit zijn de betere reacties, ja dat was ik , dankjewel.
Toen je aankwam rijden dacht ik maar een ding "wat is het toch een mooie auto"
Heb ik jou dan eerder gezien bij rotonde tuincentrum overvecht ?
Is je auto verlaagd ?
Het is weer tijd voor een aanpassing.
De achterbanden gaan eraf.
Nu Achilles 215/45 R17 91 W
Gaat worden
DUNLOP SP SPORT MAXX TT 225/45 R17 91 Y
Ik lees dat achter 225 gebruikt word en voor 215
Vanochtend bij Profile Tyrcenter de achterbanden vervangen voor DUNLOP SPORT MAXX TT 225/45 R17 91 Y
En natuurlijk weer een paar foto's,
Misschien beeld ik het mij in... maar dit voelt toch echt beter dan de Achilles
De volgende spullen zijn binnen.
Remzadel borstel
Momentsleutel 1/2" met doppenset, 3 delig
Remmenreiniger
Ik kan nu mijn wiel verwijderen om te reinigen.
De remklauwen reinigen.
En als ik mij wat zekerder voel misschien in de toekomst remschijven en remblokjes vervangen.
Iedereen geeft aan dat het makkelijk zelf te doen is en de filmpjes op youtube geven een goed beeld
hoe dit te doen.
Het lijkt mij ook leuk om te doen vandaar deze aanschaf.
Let wel dat je momentsleutel alleen voor het aanhalen van je bouten is en niet voor losdraaien! Anders is die zo naar de gallemiezen
Je moment is, voor zover je nog standaard bent, 103Nm.