Mijn like is voor vinden van een oplossing en het delen van deze info. Niet omdat je een nieuwe telefoon moetLexus Nederland belde me net nav de melding dat de link+app niet meer werkte op mijn iPhone 7 en SE.
Ze ondersteunen ios 15.x niet meer. Tzt zal ook de app op de iPad het niet meer doen.
Tijd om eens naar een iPhone 15 uit te gaan kijken!
Vind het best beetje bijzonder.. een nieuwe app introduceren die beter zou moeten werken, maar die het niet meer doet op Iphones waarop de vorige app het wel deed.Lexus Nederland belde me net nav de melding dat de link+app niet meer werkte op mijn iPhone 7 en SE.
Ze ondersteunen ios 15.x niet meer. Tzt zal ook de app op de iPad het niet meer doen.
Dat is raar.. de Iphone 6s van mij ( inmiddels met ios 15.8, maar ook met de voorgaande software) werkt probleemloos met de Bluetooth van al mijn auto's (waar dat op zit) , ook met de 2020 RX450hTja, de iPhones 7 en SE van mij zijn ook niet geschikt voor de Bluetooth in de Lexus.
Dan mag Lexus of de app-ontwikkelaar de tekst bij de app in de App Store ook wel bijwerken, want de daar vermelde minimale iOS versie klopt dan niet met de werkelijkheid.Lexus Nederland belde me net nav de melding dat de link+app niet meer werkte op mijn iPhone 7 en SE.