lexus rc 300h mijn droom is uitgekomen

  • Lexusforum jaarmeeting 2024

    Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2024.
    Dit jaar zullen wij op 14 september als club aansluiten bij GO Japan te Raamsdonkveer.

    Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

er staat zelfs een rijimpressie op youtube van mijn auto bij toeval ontdekt hoe gaaf is dat
 

Bijlagen

  • DFB1D58B-6076-40A5-A296-1AF1EF689E07.png
    DFB1D58B-6076-40A5-A296-1AF1EF689E07.png
    697,1 KB · Weergaven: 88
Mooie auto, zeker in die kleur blauw. Dat vind ik toch wel echt de mooiste kleur waarin de RC geleverd is.

Is dat toevallig de auto die al vrij lang te koop stond? Ik zie die namelijk nu niet meer online staan en had al eens gezien dat de prijs gezakt was.
 
  • Leuk
Waarderingen: levensnevel
Mooie auto, zeker in die kleur blauw. Dat vind ik toch wel echt de mooiste kleur waarin de RC geleverd is.

Is dat toevallig de auto die al vrij lang te koop stond? Ik zie die namelijk nu niet meer online staan en had al eens gezien dat de prijs gezakt was.
Gekocht bij enkcevort velddriel stond net 24 uur op internet toen was ie van mij
 
Nee, dan is het een andere. Maar mooi exemplaar, dit is precies de uitvoering zoals ik 'm ook zou

Schitterende wagen. Prachtig zeg
En het mooie is je ziet ze niet rijden in nederland en dat vind ik het mooie van autorijden ,mensen kijken toch zo van wat is dit voor auto,auto,s als bmw mercedes en audi zie je dagelijks rijden vind ik totaal niet interessant.
 
Prachtige auto, ik heb even getwijfeld (een minuut of zo) om een RC te kopen maar een IS is voor mijn situatie toch iets praktischer. En driedubbele kudo’s voor de kleur (y)(y)(y)