- 15 jul 2024
- 20
- 49
- 13
sinds een week in bezit van een mooie lexus rc 300 h
wat een geweldig mooie coupe
wat een geweldig mooie coupe
Laatst bewerkt:
Heb je ene link van die rijimpressie ? ben wel een beetje nieuwsgierig.er staat zelfs een rijimpressie op youtube van mijn auto bij toeval ontdekt hoe gaaf is dat
Dank jeEcht een mooi model. Je gaat er zeker schik van hebben.
Thankx altijd leuk om te horenEcht een schitterende auto,man .
Gekocht bij enkcevort velddriel stond net 24 uur op internet toen was ie van mijMooie auto, zeker in die kleur blauw. Dat vind ik toch wel echt de mooiste kleur waarin de RC geleverd is.
Is dat toevallig de auto die al vrij lang te koop stond? Ik zie die namelijk nu niet meer online staan en had al eens gezien dat de prijs gezakt was.
Nee, dan is het een andere. Maar mooi exemplaar, dit is precies de uitvoering zoals ik 'm ook zou willen.Gekocht bij enkcevort velddriel stond net 24 uur op internet toen was ie van mij
Nee, dan is het een andere. Maar mooi exemplaar, dit is precies de uitvoering zoals ik 'm ook zou
En het mooie is je ziet ze niet rijden in nederland en dat vind ik het mooie van autorijden ,mensen kijken toch zo van wat is dit voor auto,auto,s als bmw mercedes en audi zie je dagelijks rijden vind ik totaal niet interessant.Schitterende wagen. Prachtig zeg