Lexus RZ 500e President Line besteld!

gefeliciteerd! Heb ook de RZ500e besteld. Je hebt de 18" gekozen, dat wil ik ook graag. Heb je deze extra aangekocht of geruild met iemand?

• Leuk
Waarderingen: Lexy
Hoi, bedankt en welkom in ons forum.

De dealer (Lexus Zwolle) gaat dat voor mij regelen. Kost me niets! Logisch ook want de 20" zijn meer waard dan de 18"

Jij ook gefeliciteerd en leuk dat je ook een RZ 500e hebt besteld! Welke kleur en opties en bij welke dealer?

Dank! Na 4 Toyota's ruil ik mijn RAV4 na 7 prima jaren in. Met pensioen en wil graag heel lang genieten van de fijne stille omgeving in- en kwaliteit van de RZ. Dus accepteer de hogere afschrijving. Ik vind de Sonic Copper (ook) de mooiste kleur, had alleen kriebels dat deze voor mij te opvallend is. Gekozen voor Aether Blue. Optie is een trekhaak (fietsdrager en 1.500 kg aanhangwagen) en een set 18" winterbandenset (geen origineel Lexus). De verkoper bij Louwman Utrecht doet zijn best een ruil 20" - 18" voor elkaar te krijgen, maar de 18" wordt alleen op de Luxury Line geleverd die gezien de "kleine" stap naar de 35th Edition waarschijnlijk niet zoveel verkocht zal worden. Mocht er iemand zijn die kiest voor de 350e Luxury Line en iets van zijn ruime actieradius wil inruilen voor de mooie 20" velgen, ik houd me aanbevolen!

• Leuk
Waarderingen: HondaFan en Bobusa
Dank! Na 4 Toyota's ruil ik mijn RAV4 na 7 prima jaren in. Met pensioen en wil graag heel lang genieten van de fijne stille omgeving in- en kwaliteit van de RZ. Dus accepteer de hogere afschrijving. Ik vind de Sonic Copper (ook) de mooiste kleur, had alleen kriebels dat deze voor mij te opvallend is. Gekozen voor Aether Blue. Optie is een trekhaak (fietsdrager en 1.500 kg aanhangwagen) en een set 18" winterbandenset (geen origineel Lexus). De verkoper bij Louwman Utrecht doet zijn best een ruil 20" - 18" voor elkaar te krijgen, maar de 18" wordt alleen op de Luxury Line geleverd die gezien de "kleine" stap naar de 35th Edition waarschijnlijk niet zoveel verkocht zal worden. Mocht er iemand zijn die kiest voor de 350e Luxury Line en iets van zijn ruime actieradius wil inruilen voor de mooie 20" velgen, ik houd me aanbevolen!
Ja, heb ook lang getwijfeld over de kleuren Aether Blue en Sonic Copper maar vond Sonic Copper beter passen bij het Hazel Ultra Suede interieur.

Wat is jouw levertijd?

Zou leuk zijn als je bij de volgende Forum meeting aanwezig kunt zijn want het is hier (het Forum) nog een zeldzame auto.

@RoelVB Ondertussen wemelt het hier van de Lexii RZ's! :geek: Dus zou leuk zijn als je daarvoor een modelpagina zou willen maken. En de al lopende draadjes daar naartoe verplaatsen?

• Leuk
Waarderingen: RoelVB en HondaFan
Besteld eind januari - levertijd medio juni - medio juli. Wie weet gooit de ellende in het midden-oosten nog roet in het eten?
Net een maand eerder dan ik dus 😊.
En ja, als dat zo doorgaat in het midden oosten kan dat wel degelijk impact gaan hebben. Wat ik wel begrijp is dit: Japan beschikt gemiddeld over een zeer grote olievoorraad — ongeveer 470 miljoen vaten, goed voor circa 254 dagen binnenlandse consumptie.
Dit maakt Japan een van de landen met de grootste strategische olievoorraden ter wereld, noodzakelijk omdat het bijna volledig afhankelijk is van olie‑import .
Dus dat maakt het risico op vertraging wat kleiner wellicht.