Ja, heb ook lang getwijfeld over de kleuren Aether Blue en Sonic Copper maar vond Sonic Copper beter passen bij het Hazel Ultra Suede interieur.Dank! Na 4 Toyota's ruil ik mijn RAV4 na 7 prima jaren in. Met pensioen en wil graag heel lang genieten van de fijne stille omgeving in- en kwaliteit van de RZ. Dus accepteer de hogere afschrijving. Ik vind de Sonic Copper (ook) de mooiste kleur, had alleen kriebels dat deze voor mij te opvallend is. Gekozen voor Aether Blue. Optie is een trekhaak (fietsdrager en 1.500 kg aanhangwagen) en een set 18" winterbandenset (geen origineel Lexus). De verkoper bij Louwman Utrecht doet zijn best een ruil 20" - 18" voor elkaar te krijgen, maar de 18" wordt alleen op de Luxury Line geleverd die gezien de "kleine" stap naar de 35th Edition waarschijnlijk niet zoveel verkocht zal worden. Mocht er iemand zijn die kiest voor de 350e Luxury Line en iets van zijn ruime actieradius wil inruilen voor de mooie 20" velgen, ik houd me aanbevolen!
Dus zou leuk zijn als je daarvoor een modelpagina zou willen maken. En de al lopende draadjes daar naartoe verplaatsen?Net een maand eerder dan ik dusBesteld eind januari - levertijd medio juni - medio juli. Wie weet gooit de ellende in het midden-oosten nog roet in het eten?
. 
“Eigen merk” via Lexus? Of kon Zwolle je dat niet vertellen?Het is ook te zichtbaar en hangt me te veel onder de achteruitkijkspiegel. Wel heeft het een back-up batterij en ook een cam achter. Dus wel veel meer mogelijkheden.
Ze werken met Black Vue. Een camera aan de voor+achterzijde met accu, zodat deze ook filmt als de Lexus stilstaat, kost €2.200,-“Eigen merk” via Lexus? Of kon Zwolle je dat niet vertellen?
Het materiaal kost blijkbaar al € 1400,- en dan moet het nog worden ingebouwd wat blijkbaar ± 5 uur duurt á € 150,- per uur. Da's wat mij betreft te gortig voor een DashCam.Heb je beelden (foto's geen video) en wat heb je betaald?Ik heb ook een BlackVue (Elite 8) laten installeren. [Lexus CT200h, géén RZ]
Enkel aan de voorzijde en zonder parkeer modus.
Het ziet er bij mij inderdaad bijna hetzelfde uit als de bovenste foto.
De dashcam is een cilindervormige camera waarbij de enige kabel (de voeding) achter de hemelbekleding weggewerkt is.
Omdat er direct achter mijn spiegel al diverse hulp tools à fabriek zijn gepositioneerd, is de dashcam nog meer richting bijrijderstoel gemanouvreerd.
Opnamebeeld blijft compleet door de groothoeklens
. 3.software/app is werkelijk