Lexus

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hallo mede Lexusgekken,

wij hebben heel wat Lexi gehad en lopen daar nooit mee te koop, ga ook niet zeggen wie ik ben of wat ik ben maar we hebben de volgende Lexi in ons bezit gehad, wie heeft welke en welke rijden er nog?

1 Lexus IS200 2.0 EXECUTIVE AUTO 57-FG-JB
2 Lexus IS250 2.5 BUSINESS LUXURY AUTO 22-SG-TJ
3 Lexus IS250 2.5 EXECUTIVE AUTO 83-XN-LP
4 Lexus GS 300 3.0 EXECUTIVE 69-DF-HP
5 Lexus GS 430 4.3 EXECUTIVE 79-GX-RB
6 Lexus LS430 4.3 EXECUTIVE 85-RK-GR
7 Lexus GS300 3.0 EXECUTIVE 03-RN-SL
8 Lexus CT200H 1.8 FIRST EDITION nnb
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
zo! dat is een aardig lijstje... misschien kun je een kentekencheck doen, dan weet je of de auto nog rijdt...
 

Joep

Actief
9 aug 2009
334
0
0
ct200H zei:
Hallo mede Lexusgekken,

wij hebben heel wat Lexi gehad en lopen daar nooit mee te koop, ga ook niet zeggen wie ik ben of wat ik ben maar we hebben de volgende Lexi in ons bezit gehad, wie heeft welke en welke rijden er nog?

1 Lexus IS200 2.0 EXECUTIVE AUTO 57-FG-JB
2 Lexus IS250 2.5 BUSINESS LUXURY AUTO 22-SG-TJ
3 Lexus IS250 2.5 EXECUTIVE AUTO 83-XN-LP
4 Lexus GS 300 3.0 EXECUTIVE 69-DF-HP
5 Lexus GS 430 4.3 EXECUTIVE 79-GX-RB
6 Lexus LS430 4.3 EXECUTIVE 85-RK-GR
7 Lexus GS300 3.0 EXECUTIVE 03-RN-SL
8 Lexus CT200H 1.8 FIRST EDITION nnb

sorry hoor, maar wat een gelul...

"ik zeg het niet en loop er niet mee te koop blabla"
maar wil het toch ff melden, niet om te pochen ofzo...

ik maak hier uit op dat je veel van baan bent gewisseld en een redelijke carri?re hebt gemaakt en op het laatst toch maar weer onderaan de ladder bent geeindigd. allemaal lease auto's of het zoontje van een dealer..

leuk dat je zoveel auto's hebt gehad. veel plezier met je ct200

@moderators: je mag knippen, ik wilde dit even kwijt :winke:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
tssssk teveel naar popstars gekeken zekers , wat maakt het nou uit wie je bent het gaat toch om dezelfde hobby , dus als we nou visboer of notaris zijn of als ik straatmaker ben , het gaat om dezelfde hobby delen en dat maakt iedereen gelijk hier , dat is wat het hier dus leuk maakt en daar draaid dit forum een beetje om ,veel plezier hier :roll:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Joep zei:
sorry hoor, maar wat een gelul...

"ik zeg het niet en loop er niet mee te koop blabla"
maar wil het toch ff melden, niet om te pochen ofzo...

ik maak hier uit op dat je veel van baan bent gewisseld en een redelijke carri?re hebt gemaakt en op het laatst toch maar weer onderaan de ladder bent geeindigd. allemaal lease auto's of het zoontje van een dealer..

leuk dat je zoveel auto's hebt gehad. veel plezier met je ct200

Joep, ben niet veel van baan gewisseld, heb nooit over een carriere nagedacht en ben niet onder aan de ladder geeinigd, en geen lease auto's, allemaal zelf betaald, en ben geen zoontje van een dealer. Maak jij hieruit maar op wat jij wilt, jouw manier van reageren lijkt mij aan een oude reclame van de Toyota Celica denken op TV: Maar goed het is jouw mening.

Ik maak dan uit jouw verhaal op dat je een mislukte psycholoog bent want je bakt er niks van :biggrin:

Alan leuk te weten dat jij een van de eerste parelmoer IS250 rijdt van NL, toentertijd een nogal radicale kleur, nu de mode.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Joop zei:
tssssk teveel naar popstars gekeken zekers , wat maakt het nou uit wie je bent het gaat toch om dezelfde hobby , dus als we nou visboer of notaris zijn of als ik straatmaker ben , het gaat om dezelfde hobby delen en dat maakt iedereen gelijk hier , dat is wat het hier dus leuk maakt en daar draaid dit forum een beetje om ,veel plezier hier :roll:

Juist daarom dus Joop, hou het er maar op dat ik een stratenmakende visboer ben :eek: Ooooh en draaien doe je met een T

Iedereen is ook gelijk maar je weet hoe het web in elkaar zit, voor je het weet komen je gegevens ergens waar je ze niet wil zien, :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Jongens, we gaan het toch niet op de man spelen? Dat iemand zo'n lexus liefhebber is dat hij ze regelmatig koopt is mijn inziens niets mis mee.Dat juich ik alleen maar toe.

Enne, ik maak geen taalvouten. :winke:

ct200H zei:
Iedereen is ook gelijk maar je weet hoe het web in elkaar zit, voor je het weet komen je gegevens ergens waar je ze niet wil zien, :rulez:

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
Joep, ben niet veel van baan gewisseld, heb nooit over een carriere nagedacht en ben niet onder aan de ladder geeinigd, bekritiseer geen ander op wat je zelf niet waar kan maken de groeten :rulez:
 

mlcoolj

Stamgast
17 feb 2010
6.576
115
63
jongens jongens, zoals hube al zei keep it cool.. ik snap wel dat het manier waarop het geschreven is, dat dat niet bij iedereen even goed aankomt, maar back on topic please...
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Joop zei:
Joep, ben niet veel van baan gewisseld, heb nooit over een carriere nagedacht en ben niet onder aan de ladder geeinigd, bekritiseer geen ander op wat je zelf niet waar kan maken de groeten :rulez:

Ik wil de heer Joop bedanken voor het aanmatigende commentaar welke geleverd wordt op het taalgebruik mijnerzijds, echter via een omtrekkende beweging zal de heer Joop wel dienen te begrijpen dat die ongenuanceerdheid betrekking heeft op zijn eigen kleinburgelijke wereldje.

Daar laat ik mijn commentaar verder bij. :confused:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alor zei:
Ik snap de felle reacties van Joep en Joop wel , als je het zelf nog eens door leest zal je zien dat het iet wat arrogant overkomt.

Ik haal eruit dat we je moeten "kennen".




Ps ook flauw om op typ fouten te letten, een stratenmaker en ik (schroothandelaar) hebben niks met schrijven we verdienen ze met onze handen.


ahaa dan sponsor jij indirect onze Lexussen als schroothandelaar :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Hube zei:
Jongens, we gaan het toch niet op de man spelen? Dat iemand zo'n lexus liefhebber is dat hij ze regelmatig koopt is mijn inziens niets mis mee.Dat juich ik alleen maar toe.

Enne, ik maak geen taalvouten. :winke:

ct200H zei:
Iedereen is ook gelijk maar je weet hoe het web in elkaar zit, voor je het weet komen je gegevens ergens waar je ze niet wil zien, :rulez:

Wat bedoel je hier eigenlijk mee?


Het web zit vol rotzooi en onzin, voor je het weet sta je ergens met je giegel op een site waar je niks mee te maken wil hebben, ben niet arrogant, heb soms een beetje een broertje dood aan clubs met mensen die denken te weten hoe bepaalde dingen werken en het je opdringen en die beter willen worden van jouw situatie. Kijk naar het TACN en de corollaclub, erg leuk allemaal maar erg amateuristisch en vol van eigen belang,

mijn motto is dan ook; ben nergens geen lid van maar heb er wel een.

Daarom is dit Forum grappig en leuk, geen lidmaatschap e.d.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Rustig heren :)

Hou het gewoon leuk en laat iedereen gewoon in zijn/haar waarde. :rulez:
 

relexus

Hoort erbij
4 okt 2010
76
0
0
hey ct200h leuk lijsje! Wat ik me een beetje afvraag, waarom ga je van een ls430, indirect, naar een ct200h? Rijd toch niks fijner dan een ls? :D :D Maar verder geen idee of ze nog rijden, je kan idd op autoweek het kenteken ff invoeren, kan je zo zien of ze nog in gebruik zijn.