Lexus

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
relexus zei:
hey ct200h leuk lijsje! Wat ik me een beetje afvraag, waarom ga je van een ls430, indirect, naar een ct200h? Rijd toch niks fijner dan een ls? :D :D Maar verder geen idee of ze nog rijden, je kan idd op autoweek het kenteken ff invoeren, kan je zo zien of ze nog in gebruik zijn.


Als de LS geen verrotte a-stijlen had gehad hadden we daar nog ingereden, de voorruit was ooit vervangen door een idioot, en niet goed gekit. Konden goudvisssen houden aan de bestuurderskant een natte bende. Ruit wel vervangen door van Dorst maar schade was al geleden, de chauffeur die de auto bracht was ontdaan dat een lexus zo rot kon zijn. De nieuwe eigenaar heeft trouwens constant nog glassplinters uit de vent openingen, dus de keus om de auto weg te doen was een goede, zeker gezien de elektrische storinge bij de nieuwe eigenaar. :sad:

En gezien de kilometers die wij rijden met de lexus ben ik niet van plan om de overheid nog meer te sponsoren tenzij ze ons eigen erf ook komen asfalteren en strooien. Kortom wil van de vast lasten af, variabel valt wel mee maar het scheelt gewoon 3oo euri per maand en dat vind ik veel geld, en de afschrijvingen aan de benzine Lexussen gaat wel erg hard nu, geen hond wil die dingen hebben, alleen de Russen schijnen die te kopen. Dus helaas maar waar ik denk dat de meeste Lexussen op benzine in de ussr gaan belanden vanuit NL

Kortom breng je auto vooral naar CARglas e.d. dan weet je zeker dat je auto gesloopt wordt.
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Wacht maar af de chinezen gaan weer kopen, en dan gaan die contracten vanzelf weer lopen. Waarom denk je dat ze geen contracten afsluiten? :baseball:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alor,

laat je niet in het ootje nemen door de inkopers, hebben allemaal geleerd die jongens ''denk je'' maar hebben niet het gevoel het aan hun water te voelen wat de markt doet. De tijd van ouwe jongens krentebrood is voorbij door die angsthazen die alleen voor eigen winstbejag gaan. Die Jongens gaan daarvoor, alleen het geld dus en willen het risico bij jou leggen. En ik moet zeggen dat dat ze aardig lukt. Wij zitten aan 2 zijden, inkoop koper en verkoop van koper, ik koop bij lage prijs groot in (laatste inkoop 2008) en laat de dagprijzen gelden bij verkoop/installatie.

Het is een manier om de prijs te drukken bij de inkoop bij jullie, en wel duur verkopen. Deze jongens doen met zo min mogelijk moeite zoveel mogelijk verdienen en jij hebt het nakijken. Ik zal niet zeggen dat we het slecht hebben maar de afgelopen jaren hebben wij ook behoorlijk aan winst in moeten boeten, juist door deze "marktwerking" en zulke randfiguren.

Succes :rulez:
 

Joop

Heel actief
4 okt 2010
686
0
0
en de afschrijvingen aan de benzine Lexussen gaat wel erg hard nu, geen hond wil die dingen hebben, alleen de Russen schijnen die te kopen. Dus helaas maar waar ik denk dat de meeste Lexussen op benzine in de ussr gaan belanden vanuit NL

schijnbaar hebben de russen ook smaak gekregen
:biggrin: laat ze de prijzen maar lekker omlaag knallen , want zoals ik het zie is er verder geen auto wat je met een lex kan vergelijken , en als je eens de lex ziekte te pakken hebt is het ja ook wel leuk als het een beetje betaalbaar blijft , en kan je ook met een normaal baantje een x een echte auto rijden en laten anderen dan maar lullen dat je in een bami bmw rijd maar je weet zelf wel beter :rulez:
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
He Joop,

tja, ik moet je nu wel gelijk geven ik geef je nu al een voorbeeld let op,

GS300 gen 2 van 2005 over 2 jaar koop je die dik onder de 10 mille met 150 k erop Let op. :neutral:
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
Alor :cool:

Maarja de mensen zijn helemaal gebrainwashed door A labels GROEN GROEN etc. Beetje jammer, maar helaas hangt er aan de Lexussen gewoon een wat hogere Label. Maar voor ons is dat natuurlijk ook alleen maar beter, want dan wordt het in ieder geval voor de meeste weer goed betaalbaar :D
 

vb1

Stamgast
10 okt 2010
1.237
0
0
Alor zei:
ct200H zei:
GS300 gen 2 van 2005 over 2 jaar koop je die dik onder de 10 mille met 150 k erop Let op. :neutral:

Ik neem aan dat je de 3e gen bedoeld.


Btw... Geloof me , dat ik me door de grote jongens niet in het ootje laat nemen :smile:
Ik heb te veel ervaring in deze jungle.

Yep de GRS en URS-en, gen 1 bestaat maar 1 mooie van die staat in maarssen.
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Die CT200H is volledig afgebrand in TopGear magazine he. Kreeg maar 8/20 punten omdat ie rijdt als een bejaarde. Moet ook eerlijk bekennen dat ik het niet erg vindt dat de auto industrie allemaal groen ziet. Geef mij maar een ouwe IS met een lekkere benzinemotor :D
 

fawaba67

Actief
8 mrt 2010
101
0
0
Ben het volledig met Boudi eens. Op dit moment gaat er niets boven een benzinemotor. Mijn pa rijdt met een 3mnd oude Prius, een nieuwe dus. Volgens mij dezelfde motor die in de CT komt. Comfort is okay, afwerking prima en de prestaties zijn binnen de maat maar het blijft anders. Niet de beleving die je bij benzine hebt, afstandelijker. De CT zal uiteraard de Prius overtreffen in comfort, maar of het een echte rijdersauto wordt?

Ik heb eerder dit jaar ook eens 2 dagen mogen rijden met een RX 450h nieuw type van de Lexus dealer te Enschede, en had toen ook niet een echte klik. Had vooraf verwacht dat de nieuwe RX meer rijplezier zou bieden dan mijn vorige GS300 met bouwjaar '98 met 180.000km op de teller. Niet dus!

Tuurlijk, hybride zal toekomst zijn maar het blijft anders.
 

Alan

Stamgast
14 jun 2009
5.626
63
48
EVen ter informatie:

Lexus heeft naast CT200H ook een trademark op denamen CT300H & CT400H

Dus dit wil zeggen dat er mogelijk nog snellere versies komen :)
 

Bijlagen

  • marvin3.gif
    marvin3.gif
    5,4 KB · Weergaven: 54

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
En dan maar hopen dat die wel in Nederland verkocht worden in tegenstelling tot de IS350 :roll:
 

boudi

Actief
22 aug 2010
464
14
18
Oh ja waar ook. Nederlanders zijn van die groene rakkers! haha

( moet ik direct denken aan die aflevering van South Park dat iedereen ineens een Prius gaat rijden ) :)