Lexusforum meeting 2015 - registratie en informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Graag wil ik u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2015 van Lexusforum. Dit jaar werken wij samen met Lexus Nederland (Louwman & Parqui) en mogen wij gebruik maken van de locatie en faciliteiten in Raamsdonkveer. De meeting zal plaatsvinden op 13 juni 2015 a.s. en start rond 11:30. Wij verwachten rond 16:00 klaar te zijn. Het adres is Steurweg 8 in Raamsdonksveer.

Wij zijn nog in gesprek met Louwman over de inhoud van de dag. U zult in ieder geval een leuke dag beleven, waarbij het nodige te doen is.

De meetings van Lexusforum zijn voor iedere bezoeker en/of lid van LexusForum.nl, maar ook voor niet gebruikers welke andere Lexus enthousiastelingen willen ontmoeten. Er zijn geen kosten verbonden aan deelname, deze worden namelijk betaald door onze gastheer en uit de donaties van onze leden.

Wilt u deelnemen aan de meeting, zou u dan deze link willen volgen voor de registratie? Wij hebben deze gegevens nodig voor onderdelen als catering etc.

Wilt u weten hoe het er op de meetings aan toe gaat? Bekijk deze foto's dan van onze vorige meetings.

2012 Breda
2013 Dongen
2014 Dongen

Wij hopen u op 13 juni te mogen verwelkomen!

Het team van Lexusforum
 
Laatst bewerkt:

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Een ding is zeker! Ik kom!! Ben benieuwd naar het programma. Maar niet met mijn white beauty maar mijn tijdelijke grijze IS 300 sportcross!!:grin:
 

Mishav

Actief
20 sep 2013
219
6
0
Ik & me maatje proberen onze sc`s op tijd klaar te hebben.

De mijne moet zoals een aantal weten nog op kenteken.
De sc van me maat (93er sc400) Staat bij de spuiter full respray/vertex kit & supercharger instal.etc.

Als het allemaal lukt zijn we er bij!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
A.u.b. niet vergeten in te schrijven en de inschrijving te confirmeren via de link in de email!
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Dagprogramma volgt nog, maar zoals ik nu kan inschatten, nee.
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik hoop dat ik dan in NL ben, dan ben ik zeker vd partij. Al te vaak niet kunnen komen :D
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
Ik heb een toeetoeetoeter op m'n waterscooter!!
Gebroeders Ko komen uit r'veer, misschien die vastleggen ?!
en als Marcel de clown ook komt kan het dak er echt af.
mvraamsdonkIS300 : trek je dansschoenen maar aan
@SC400nl: spijkerpoepen inclusief


yesss ik neem flessen en spijkers mee

en Marcel de clown bestaat !! hahahahaha

zou inderdaad leuk zijn als Autovisie/Autoweek zou komen , super locatie met klasse bakken staan goed in een glossy
 

mvraamsdonkIS300

Stamgast
11 jan 2014
2.542
140
0
Heren heren,
Er is natuurlijk maar 1 clown.
Ik ben dan ook zeer vereerd dat GWS aan mij dacht.
Maar helaas, de enige echte is Clown Bassie

dd01391bd9_1372851419_De-hoogtepunten-van-bijna-50-jaar-Clown-Bassie__thmb-thmb.jpg
 
Status
Niet open voor verdere reacties.