Lexusforum meeting 2015 - registratie en informatie

• Onderwerp starter Onderwerp starter Hube
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Correctie, No food = no meeting voor Alan
wink.png

Jullie zijn nogal verpest in het verleden, of niet?
Uiteraard...Lexus staat voor klasse, niet een handvol borrelnootjes :xp

R'veer - MacDonalds Oosterhout innovatiepark 7.4 km
R'veer - MacDonalds Oosterhout Beneluxweg 8.6km
R'veer - MacDonalds/Burgerking Waalwijk 14km

U bent een kenner, wel eens aan gedacht om met "wedden dat " mee te doen ?

Ach ja, alle meetings hadden een uitstekende catering, dus bij Louwman zal het vast en zeker tip top geregeld zijn! En anders gaan we met zn allen naar de MAC en gaan we daar de meeting voortzetten :P

@ Hube kun je misschien al een lijstje plaatsen van leden die komen ?

Er komen een aantal niet leden, dus die kan ik niet noemen, maar op dit moment is dit het lijstje leden dat geregistreerd heeft:
  1. Nakisoen
  2. mvraamsdonkis300
  3. RoelVB
  4. Soepkip
  5. SC400nl
  6. Michael
  7. armetak
  8. Erikzalm
  9. GS430 almelo
  10. Lacor
  11. Fastatje
  12. Hube
  13. Xenon
  14. Alan
  15. Alor
  16. mlcoolj
  17. dpwvdwijk
  18. GPS-10

die zullen dichter tegen de meetingsdatum laten weten of ze wel of niet komen.

Niet dat er iemand op zit te wachten, maar ik ga toch proberen e.e.a. om te zetten om toch te komen.

Alleen voor de lunch natuurlijk, ik weet niet of ik ?berhaupt een aantal forum-leden wel wil leren kennen :xp

Ben dit jaar ook van de partij, 2013 ook in Dongen geweest, en dat was super goed geregeld, hebben er weer zin in.
Heb me al aangemeld via de link.

Heb mij toch maar even aangemeld, ook al weet ik pas later dit jaar of ik er ook kan zijn.
Wil ook voorkomen dat ik de enige ben die naar de notenbar.com moet gaan voor eten :P

Hoi, mocht het mij uitkomen (ik werk 's zaterdags ook :( )
Is een CT ook welkom? Wat kan ik op de mmeeting verwachten?
Een meeting met een "dj" die continue herrie maakt of iets dergelijks of gewoon een meeting waarbij mensen gewoon een beetje kunnen praten en slap lullen?

Een meeting met een "dj" die continue herrie maakt of iets dergelijks of gewoon een meeting waarbij mensen gewoon een beetje kunnen praten en slap lullen?

Het laatste, vooral het laatste, daar wordt al vele meetings intensief op getraind :p

Wat Henny zegt, met een drankje praten over de auto's en bij elkaar in de keuken kijken :) Maar vooral lachen en vrienden maken.

Ook aanwezig met 1 van de roestigste bekraste is200 van het forum:p
Gezellig!

Graag voor wat zowel het vervoer alsook de eigenaren betreft, presenteren op z'n paasbest. Ben van plan een hoop foto's te schieten.

Doe ik Fastatje!

Update, 25 auto's geregistreerd voor de meeting.

Status
Niet open voor verdere reacties.