Lexusforum meeting 2015 - registratie en informatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
lol ;) Ik weet het niet GWS. We hebben op dit moment onvoldoende mankracht om dit te gaan doen. Je bent sowieso al bezig met 3 man om mensen te laten parkeren. Bij Breda hebben we het geprobeerd en dat werd niet als een daverend succes ervaren omdat de LS-en op een hele andere plek moesten staan dan de IS-en. Na een uur vielen er al gaten in de parkeerruimte. Wat de meeting decentraliseerde. Men wil gewoon een beetje bij elkaar staan en onderling kunnen kleppen.
 
Laatst bewerkt:

Dane

Nieuw hier
19 aug 2013
19
0
0
Hube, wij willen hier ook naartoe komen met onze project auto, evt mogelijkheid om met onze tent/stand te komen en plaatsen? of liever enkel de auto?

mvg
Dane
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
lol ;) Ik weet het niet GWS. We hebben op dit moment onvoldoende mankracht om dit te gaan doen. Je bent sowieso al bezig met 3 man om mensen te laten parkeren. Bij Breda hebben we het geprobeerd en ook dat werd niet als een daverend succes ervaren omdat de LS-en op een hele andere plek moesten staan dan de IS-en. Na een uur vielen er al gaten in de parkeerruimte. Wat de meeting decentraliseerde. Men wil gewoon een beetje bij elkaar staan en onderling kunnen kleppen.
Kijk dat is een duidelijk antwoord, thx :)
Kleppen doe je aan de bar/bbq ; als die maar goed aangegeven staat :D
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hube, wij willen hier ook naartoe komen met onze project auto, evt mogelijkheid om met onze tent/stand te komen en plaatsen? of liever enkel de auto?

mvg
Dane
Hoi Dane,

Ik kom er op terug.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Kijk dat is een duidelijk antwoord, thx :)
Kleppen doe je aan de bar/bbq ; als die maar goed aangegeven staat :D
Ik denk niet dat er dit jaar een BBQ is vriend ;) Maar wat er wel is doen we ons best voor :)
 

Dane

Nieuw hier
19 aug 2013
19
0
0
Project auto is Inmiddels klaar van spuiten (afgelopen weekend was die nog niet klaar voor japfest op Zandvoort)
Dus dan zal die er wel bij zijn
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Publiceer eens de lijst van de 50 deelnemers zou ik zeggen. Kunnen we nog tenminste afzeggen:p
 

jozef is200

Hoort erbij
8 feb 2014
32
0
0
beste Hube heb nooit een lexus meeting mee gemaakt wou graag weten of er ook toevallig leuke dingentjes en datjes te koop zijn voor je auto :rulez:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Hoi Josef,

Nee, wij zijn bij de importeur. Er zal best wel wat promotiemateriaal zijn, maar daar hebben we het nog niet over gehad. Je kan voor en na de meeting even bij Showoff imports in Dongen langsrijden. Die hebben meestal wel leuke dingetjes liggen in hun winkel.

Verder is dit over het algemeen een kleinschalige meeting, maar hij gaat wel leuk worden :)
 

j2jedi

Stamgast
28 okt 2011
1.092
10
38
Ik kan helaas weer niet komen naar deze gezellige meeting vanwege een 3-daags seminar die precies in dat weekend valt :(...
 
Status
Niet open voor verdere reacties.