Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Guys, van de weersverwachting voor zondag wordt je niet vrolijk...
Als het blijkt uit te komen, ga ik niet 420km (jaja, retour) rijden om in de regen te staan. :wip:
Ik ben nog steeds van plan om met de SC400 te komen a.s. zondag. Ik heb alleen weinig tijd om deze geheel te poetsen enz. Gelukkig is mijn ijsblauwe kleurtje behoorlijk vergevingsgezind.
Same here. Hij staat nu diep (Onyx)zwart te glimmen :rulez:. Maar 210km door de spray heen en het kenteken moet me in Dongen verklappen of ik wel bij m'n eigen auto sta...
Ik bekijk het zondagochtend wel. Zou het jammer vinden als de meeting (letterlijk) in het water valt...
we proberen voldoende tenten te hebben, warme koffie, thee en nog veel meer
maar natuurlijk bidden wij dat de weergoden ons gunstig gestemd zijn
ze zitten al de hele week ernaast
m.v.g.
a.van kakerken www.usedlexus
Hoeveel mensen komen er gemiddeld op zo'n dag? Misschien wel keertje leuk om mee te maken, al word het dan toch pas volgend jaar.
Ik hoop voor jullie dat het weer gewoon meevalt.....ze voorspellen het gelukkig lang niet altijd goed, dus dat geeft nog hoop ;-)
Ik wens jullie allen een mooie dag en een gezellig samen zijn.
Hoewel ik er erg naar uitkeek, blijkt het herstel van de ingreep van kaakchirurg pijnlijker dan verwacht.