Lexusforum meeting 2022

Status
Niet open voor verdere reacties.

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Dag Lexusliefhebbers,

Het is zover... we kunnen eindelijk weer!
Graag willen we jullie allen uitnodigen voor onze Lexusforum meeting deze zomer. We zijn dit jaar weer welkom op de mooie locatie bij UsedLexus. Wat impressie foto's van 2016:
IMG_7464 (Aangepast).jpg IMG_7491 (Aangepast).jpg IMG_7493 (Aangepast).jpg IMG_7500 (Aangepast).jpg

De meeting zal plaatsvinden op zaterdag 18 juni vanaf 12:00 uur tot 17:00 uur.
Het beloofd een hele mooie dag te gaan worden voor alle leeftijden.
Uiteraard zullen er hapjes en wat te drinken zijn. Tevens zal er vermakend entertainment aanwezig zijn, dus laat je verrassen.
CBS Racing is er om te demonstreren wat zij in huis hebben en MoTrade zal op locatie producten demonstreren.

Als het aan UsedLexus ligt wordt dit in ieder geval een fantastische dag. Bezoekers hoeven enkel nog te zorgen voor een goede zin en een lekker weertje, dan kan het helemaal niet meer stuk.

Aanmelden
We willen vragen of degene die willen komen zich willen aanmelden via deze link. Dit zodat wij weten met hoeveel bezoekers wij rekening moeten houden.

Mooiste Lexus verkiezing
Uiteraard zal er weer de Mooiste Lexus verkiezing gehouden worden. Meer informatie en inschrijven is te vinden in dit onderwerp.

Adres
UsedLexus
Vierbundersweg 125
5104 PK Dongen


We hopen jullie de 18e weer te mogen ontmoeten. Wij hebben er in ieder geval ontzettend veel zin in.

- Team Lexusforum
 
Laatst bewerkt:

Frank2b

Heel actief
12 jul 2017
787
444
63
Ik ga ook proberen aanwezig te zijn! eea is wel afhankelijk van de agenda van mijn echtgenote: als zij dienst heeft, dan heeft zij de auto mee. (De boffert).
Dat betekent wel dat ik pas zo'n twee weken van tevoren weet of ik de auto meekrijg ....
Ik hoop wel dat dat nog tijdig genoeg is om me aan te kunnen melden. :unsure:
 

JANGS450H

Hoort erbij
27 dec 2018
49
16
8
Ik ga ook proberen aanwezig te zijn! eea is wel afhankelijk van de agenda van mijn echtgenote: als zij dienst heeft, dan heeft zij de auto mee. (De boffert).
Dat betekent wel dat ik pas zo'n twee weken van tevoren weet of ik de auto meekrijg ....
Ik hoop wel dat dat nog tijdig genoeg is om me aan te kunnen melden. :unsure:
even de buurman lief aankijken Frank, dan kan jij lekker met de Lexus;)
 

kiwicupra

Actief
25 apr 2021
131
92
28
Ik ga kijken of het in mijn agenda past. Leuk idee!
Zodra ik meer zekerheid heb, meld ik mij netjes aan via de link.
Alvast bedank voor de uitnodiging en succes met de organisatie.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

PLS400

Hoort erbij
14 mrt 2015
56
22
8
Aangemeld voor 18 juni. Leuk om na een paar jaren afwezigheid weer deze meeting bij te kunnen wonen.
 
  • Leuk
Waarderingen: RoelVB

RoelVB

Beheerder
Forumleiding
8 jul 2011
1.719
458
83
Er zijn ondertussen was plannen gesmeed en het beloofd een hele mooie dag te gaan worden voor alle leeftijden.
Uiteraard zullen er hapjes en wat te drinken zijn. Tevens zal er vermakend entertainment aanwezig zijn, dus laat je verrassen.
CBS Racing is er om te demonstreren wat zij in huis hebben en MoTrade zal op locatie producten demonstreren.

Als het aan UsedLexus ligt wordt dit in ieder geval een fantastische dag. Bezoekers hoeven enkel nog te zorgen voor een goede zin en een lekker weertje, dan kan het helemaal niet meer stuk.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.