Lexusforum Meeting 2025 - Dongen

• Lexusforum jaarmeeting 2025

Graag willen wij u allen uitnodigen voor de jaarmeeting van 2025 van Lexusforum.
    Deze meeting is gratis toegankelijk voor iedereen die Lexus een warm hart toedraagt en ons forum bezoekt.

Meer informatie over de meeting is in dit topic te vinden.

Ik zal ook weer van de partij zijn. Altijd top bij usedlexus. Ik probeer er te zijn met mijn nieuwste aanwinst!
9878c6d7-a4f2-4a49-9b91-71aae054d0b0.jpeg

Goedenavond, ik heb me proberen in te schrijven via de link, maar heb geen bevestiging gekregen. Hopelijk is dit geen probleem??
Sowieso wil ik graag komen met mijn zoon en 1 auto.

• Leuk
Waarderingen: RoelVB en quattrootje
Ik ben ook weer van de partij. Weliswaar maar van 12:00 - 14:00 omdat we die dag ook nog naar Friesland rijden. De laatste keer dat ik bij een Lexusform meeting was, was ook in Dongen.
Gezien de berichten over de LS400 van de afgelopen dagen zal de grijze LS400 meenemen die ik 10 jaar geleden van Henny heb overgenomen. Deze maakt nog ieder jaar de nodige kilometers naar volle tevredenheid - inmiddels gaat de teller richting 375000 ......

Het lijkt erop dat zelfs de weergoden Lexus liefhebbers zijn...

Het artikel begint onheilspellend, maar:

Het weekend belooft een duidelijke omslag. Het blijft grotendeels droog en zaterdag schijnt de zon flink. De temperatuur stijgt naar 21 tot 24 graden bij een zwakke zuidenwind. Zondag wordt het warmer met 23 tot 26 graden. Na het weekend neemt de kans op buien opnieuw toe.
:D

Jarno

• Leuk
Waarderingen: RoelVB en quattrootje