Lexusforum meets Louwman & Parqui

Status
Niet open voor verdere reacties.

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
vooraankondiging2015.jpg

Bij deze vast de vooraankondiging voor de komende meeting. 13 juni is de dag! De meeting zal plaatsvinden in Raamsdonkveer bij Louwman & Parqui op het terrein.

Dus zet hem in uw agenda, blokkeer de dag, want deze mag u gewoon niet missen.
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Op mijn vrouw de verjaardag, dat wordt voor mij een kort bezoek om de beker terug te brengen en wat handen te schudden :eek:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Alweer in Brabant ? Komt wel erg dicht bij Den Bosch nu:oops:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
LEUK! Maar nu al een probleem.... Kom ik met de witte (CT200) of onze zwarte IS300Sx?

' zou zeggen met de CT200 zie je zelden of nooit op de meeting, mogen schijnbaar niet rijden in het weekend,
iets met bijtelling of zo :grin:

@ mvraamdonksIS300 , helaas heeft mijn vrouw andere idee?n wat haar verjaardag betreft :kiss2:
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
Heren van de organisatie, zag een artikel in Autoweek over en meeting van ik weet niet meer wat voor merk, misschien een idee om Autoweek uit te nodigen voor deze meeting, leuke publiciteit voor alle partijen. :photo:
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Heren van de organisatie, zag een artikel in Autoweek over en meeting van ik weet niet meer wat voor merk, misschien een idee om Autoweek uit te nodigen voor deze meeting, leuke publiciteit voor alle partijen. :photo:
We hebben ooit geprobeerd Autoweek uit te nodigen. Helaas is er nooit veel response uit deze hoek gekomen. We kunnen het opnieuw proberen, als er genoeg animo is.
 

Erikzalm

Actief
22 apr 2014
354
11
0
Gezellig!! Wij zijn zeker van de partij als er niks geks tussen komt! Top locatie geregeld weer! Wordt weer top!:thumbsup::)
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
We hebben ooit geprobeerd Autoweek uit te nodigen. Helaas is er nooit veel response uit deze hoek gekomen. We kunnen het opnieuw proberen, als er genoeg animo is.

Aan de locatie zal het niet liggen, dus Dames en Heren Lexus-bezitters meld je massaal aan !!!

En niet geschoten is altijd mis ;)
 
Laatst bewerkt:

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Mooi mensen om elkaar in het hol van de "Lexus" te ontmoeten!:p:p:thumbsup:
 
Status
Niet open voor verdere reacties.