Lexusforum meets Louwman & Parqui

Status
Niet open voor verdere reacties.

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
ik heb nu een streef datum om het breedsetje en coils eronder te sleutelen , en een heerlijk eind uit de buurt voor mij ...lees: lekker stukie toeren
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Ik haal wel van die wegwerp bbqs bij de action.
Kan er wel bij naast de treetjes Schultebrau
Mmm....overweeg nu toch weer om de rivier over te steken en de afzak naar het zuiden te maken.
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Op zich lijkt er wel de ruimte voor te zijn toch? Zie een mooi grasveld om de 'Dome' heen :rulez:
 

johanm

Heel actief
13 apr 2011
609
29
28
Achter is ook nog een parkeerplaats, daar kunnen de honderden deelnemers makkelijk terecht:p echter het mooiste is aan de voorzijde met gebruikmaking van het grasveld:photo::thumbsup:
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
No Title

De voorzijde is niet altijd mooi Johan...'t lijken wel oud ijzer handelaren o_O
 

Bijlagen

  • photo2921.jpg
    photo2921.jpg
    345,1 KB · Weergaven: 35

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Dat is vast uitgekiend GWS... Je moet soms wat negatief 'contrast' toepassen om schoonheid tot bloei te laten komen. :p
 

GWS

Heel actief
11 aug 2013
829
84
0
Geen idee of die in de bling bling zitten. Er is wel choreografisch nagedacht over het poseren : handjes op de rug, handjes in de zakken, handjes voor de borst. Kan zo in de The Godfather of The Sopranos.
Maar OT : blij te zien dat er ook asfalt is in het Brabantse:sneaky:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
Over schoonheid valt bepaald te twisten. Meet the 'Lexus twins' :p
 

SC400nl

Stamgast
22 dec 2013
1.635
155
63
even iets om over na te denken
kunnen we de prijzen verdelen in categorie?n ?

stel voor iets van
Classic
Modern
sportief
best in show (stemmen zoals de laatste meeting ) wisselbeker

de klasse , classic, modern en sportief beoordelen door onze Mods of voorzitter stelt een team samen

best in show is eigenlijk een publieks prijs
ik ben pas een rookie hier maar het viel mij vorig jaar op dat er gestemd werd op de mooiste kleur enzo
en voor de leden die ziel en zaligheid in hun Lexus hadden gestoken , dmv sportief ombouwen of classic houden of juist modern mods doen of OEM
 

Henny

Heel actief
2 apr 2010
973
49
0
even iets om over na te denken
kunnen we de prijzen verdelen in categorie?n ?

stel voor iets van
Classic
Modern
sportief
best in show (stemmen zoals de laatste meeting ) wisselbeker

de klasse , classic, modern en sportief beoordelen door onze Mods of voorzitter stelt een team samen

best in show is eigenlijk een publieks prijs
ik ben pas een rookie hier maar het viel mij vorig jaar op dat er gestemd werd op de mooiste kleur enzo
en voor de leden die ziel en zaligheid in hun Lexus hadden gestoken , dmv sportief ombouwen of classic houden of juist modern mods doen of OEM

Vorig jaar heeft toch echt de mooiste Lexus die wisselbeker gewonnen haha :oops:
 

GPS-10

Connaisseur
10 jun 2011
4.993
117
0
ik ben pas een rookie hier maar het viel mij vorig jaar op dat er gestemd werd op de mooiste kleur enzo
Echt niet, dan had ik gewonnen :)

De mogelijkheden zijn ook een beetje afhankelijk van animo en opkomst, met name variatie en voldoende inschrijvingen etc.
 

Hube

Oprichter Lexusforum
2 mei 2008
7.266
67
0
Ik zal kijken welke opties er zijn. Er moeten prijzen besteld worden etc. Het animo is inderdaad het grootste onderdeel. De prijzen komen per categorie tussen de 50-100 euro uit en het inschrijfgeld moet deze dekken. Met drie auto's in een categorie lukt dat dus niet.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.