Klopt, alleen hoort het niet te trillen. Tenminste, die van mij doet dat niet.Het is normaal dat hij lager draait in D bij stilstand, dan in N. Het gaat om een afstelling van de ralenti.
GPS-10 zei:Klopt, alleen hoort het niet te trillen. Tenminste, die van mij doet dat niet.Het is normaal dat hij lager draait in D bij stilstand, dan in N. Het gaat om een afstelling van de ralenti.
raymond zei:ik schat dat ie nu ongeveer 300 toeren draait in de d stand! in de n stand loopt ie super. hij trilt alleen en beetje als ie echt warm is!
GPS-10 zei:Meest waarschijnlijk is het volgende van toepassing (RPM 300-350):
- reinigen MAF sensor + gasklephuis.
- motor- en versnellingsbak ophangingsrubbers oud of gescheurd.
Wat gebeurd er als je de airco aanzet? Is het trillen dan weg?
GPS-10 zei:Zoals ik al eerder had aangegeven, misschien is de accu los geweest en heeft de computer nog wat tijd nodig om de optimale instellingen te 'leren'.
raymond zei:net met koude motor weg gereden. en de hik is verdwenen bij het over schakelen van 1naar2! die olie wissel heeft toch geholpen. mijn dank is groot heren!!!
Ach ja, we kennen onze pappenheimersnet met koude motor weg gereden. en de hik is verdwenen bij het over schakelen van 1naar2! die olie wissel heeft toch geholpen. mijn dank is groot heren!!!