Line-out kabel achterkant autoradio

Johnny Le

Hoort erbij
8 sep 2024
94
136
33
Dag allen,
Kan iemand mij vertellen welk snoertje/welke kleur, vanuit welke stekker uit de achterkant van de autoradio
de -> Line OUT <- (om evt. extra versterkers aan te sluiten)

Het gaat om een IS 300H, bouwjaar 2018
Merk autoradio: Toyota, Fujitsu Ten
Type: FT0042A
Zie foto’s
Open map Carplay installing.png
Open map Audio Sound Lexus.png

De standaard uitvoering: speakers
IS3XX Speaker Sizes - Standard.png

Zou het de grijze (pin #6) en blauwe (pin #21) kunnen zijn?
lexus_standard_sound_pin_5b3b6973b166a5a7a6e8e067245fe805aea3a202.jpg

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: Timo_87
Neem een willekeurige 3.5mm kabel of jack connector, en controleer met een multimeter welke pennetjes doorverbonden zijn?
Op Internet is bar weinig te vinden over die radio.

Hi,

Als ik het zo bekijk zou je pin 6 en pin 21 moeten hebben en vertakken om zo het output signaal naar de input versterker te brengen dan heb je alleen sub. Zelfde zou je met de speaker kabels kunnen doen.

Google even voor een conversie kit. Of misschien heb je hier wat aan.

@MrSRM , dank voor je info.
Moet inderdaad een converter er tussen plaatsen als het naar een eindversterker gaat.
Maar, dat schema heb ik van internet geplukt, waarbij er werd aangegeven dat er rechtsachterin de kofferbak een versterker zou liggen. Oók bij de standaard (niet-ML-systemen)… Nou toen ik de ventilator had schoongemaakt van de Hybrid-accu, ben ik geen versterker tegengekomen. In ieder geval niet rechtsachterin de kofferbak… Misschien niet goed gekeken, zal nog eens een keer ‘in de kofferbak duiken’…

@MrSRM , dank voor je info.
Moet inderdaad een converter er tussen plaatsen als het naar een eindversterker gaat.
Maar, dat schema heb ik van internet geplukt, waarbij er werd aangegeven dat er rechtsachterin de kofferbak een versterker zou liggen. Oók bij de standaard (niet-ML-systemen)… Nou toen ik de ventilator had schoongemaakt van de Hybrid-accu, ben ik geen versterker tegengekomen. In ieder geval niet rechtsachterin de kofferbak… Misschien niet goed gekeken, zal nog eens een keer ‘in de kofferbak duiken’…
Ik heb daar wel een loze stekker zien hangen , achter ventilator ....... op die hoogte.
Vierkant wit.

• Leuk
Waarderingen: Johnny Le