Loki

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
Die dealers ga ik zoweizo nooit naartoe, ik moest bij Lexus welteverstaan echt vier keer zoveel neerleggen voor een nieuw portier!!

daar kan ik een complete auto voorkopen, portier er uithalen, en de rest vervolgens de vaart in laten waggelen :wink:
 

Jelmer

Stamgast
17 jul 2008
2.390
4
0
:? :!: :idea: :arrow:

Iets dergelijks, maar de intentie achter een afzonderlijk portier zoeken was ook dat er minder geld mee gemoeid gaat zeg maar :lol:
 

Loki

Hoort erbij
28 aug 2008
66
0
0
Beste allen,

Na enkele jaren weer terug op het Lexus-nest.

Zoals hieronder te lezen heb ik al twee Lexi's versleten en ben toen overgestapt op een BMW 535d. Heerlijke auto, maar duur, duur, duur.

Aangezien ik een eigen bedrijf heb en geen zin had om elke jaar ?24.000,- bij te tellen, rijd ik sinds kort in een youngtimer Lexus GS300 uit 1998 en ik zal dit forum weer actief gaan volgen. De bijtelling op basis van de economische waarde en het feit dat het een Lexus is maakt dit genieten!

Eerste project met deze Lexus is het vervangen van de standaard Pioneer CD/tapedeck audio door iets "leukers".

De basis module zit er al in (Pioneer AVH-X8500BT met AVIC F250), maar ik moet nog even op jacht naar ?f de integratie met de fabrieksversterker, of een aftermarket versterker voor de subwoofer (iemand aanraders?).

Groeten,
Rob.