Wat een gemengde gevoelens over de auto (en dat voor een auto-leek zoals ik, gevoel en auto....?).
Wilde eigenlijk de auto verkopen en een andere gezinscruiser aanschaffen. Voorstel was een RXh voor mijn ega, kleine Mercedes er uit. In een RXh gereden maar zit er gewoon niet lekker in, zeker niet in vergelijking met een de 430. Doorrijden dus omdat ik niets anders kan vinden dat zo lekker cruised. Over het uiterlijk kun je van mening van verschillen maar ik vind het in ieder geval niet de mooiste auto die er is.
Ook wel grappige ontwikkeling bij mij. Jaren hoge auto's gereden, sinds de 430 ben ik weer helemaal om naar 'laag'. Gewoon omdat het veel beter stuurt en voornamelijk zit. In een SUV zit je toch een beetje op de stoel in plaats van er in (benen maken een hoek van 90gr zeg maar). Wijsheid komt met de jaren.
Maar, de afgelopen week een beetje ditjes en datjes gekregen aan de auto. Wiellager links, schokbrekers die niet geweldig zijn en een beetje speling tussen gaspedaalruimte en stuur. Bovendien moeten eigenlijk schijven/remmen vervangen worden voordat ik weer 2 wintersports ga doen. Hebben jullie nog tips voor het vervangen van de wiellagers (denk dat ik maar links en rechtsvoor laat doen), vervangen schokbrekers en vervangen schijven/remmen? Speling laat ik maar even zitten maar als je een tip of een idee hebt wat het zou kunnen zijn hoor ik het graag. Lexus dealer heeft een 1 uur nodig om de boel open te halen maar weten niet wat het is.
Wie heeft goede tips voor de monteur (niet ik
).
Voor de rest weer lekker 20.000km verder gecruised sinds maart van dit jaar.